پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس توقعات ما را بر آورده نکرد و این مجموعه نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد.

حسین مالکی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  اظهار داشت: هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هر آن چیزی که کادر فنی و تیم درخواست که در اختیار آنها گذاشت اما آن جوابی که می خواستیم به ما نداد به همین دلیل به نظر من پرسپولیس نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد.

وی افزود: قرار بود امروز جلسه هیات مدیره برگزار شود اما بنا به درخواست مدیر عامل باشگاه گروه فنی جلسه ای را برگزار کردند تا آخرین وضعیت تیم را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت را اعلام کنند و بازی بدی که تیم در فینال جام حذفی انجام داد در امور ارزیابی قرار دهند اما این جلسه اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد چون مدیر عامل باشگاه پیشنهاد کرد که اجازه بدهید کار کارشناسی فنی انجام شود تا محتوی جلسه هیات مدیره غنی تر شود و من هم قبول کرد.

وی در مورد استعفای یحیی گل محمدی گفت: نظر من همان چیزی است که در بیانیه پس از فینال جام حذفی اعلام کردیم. ما قطعا پاسخ مثبت برای هواداران داشته باشیم که این مسئله در سایه تدابیر اصولی خواهد بود تا به جمع بندی درستی از مسائل و اتفاقات برسیم و تصمیم خوبی اتخاذ کنیم.

مالکی در مورد آینده پرسپولیس اظهار داشت: من به آینده پرسپولیس خوشبین هستم هرچند که نتیجه فینال جام حذفی تلخ بود و هرگز باورمان نمی شد چون هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه برای کادر فنی هرآنچه را که خواسته بودند را مهیا کرده و اصلاً ‌کوتاهی نکردیم و همه چیز در اختیارشان بود مردم هم در روز فینال حمایت همه جانبه ای از پرسپولیس داشتند و استادیوم در اختیار طرفداران پرسپولیس بود اما این نتیجه پاسخی نبود که قابل قبول باشد با این حال من به آینده خوشبین هستم و باید تحول اساسی در تیم ایجاد شود.

وی افزود: ما سرمایه های بزرگی در پرسپولیس داریم که پیشکسوتان باشگاه هستند. آنها ظرفیت های مثبت در باشگاه پرسپولیس محسوب می شوند و من در چند روز اخیر از هر 3 نسل پیشکسوتان باشگاه تماس تلفنی داشتم که نگرانی های خودشان را اعلام کردند.

مالکی در پایان در مورد اظهارات نژاد فلاح مبنی بر استعفای رویانیان گفت: نژاد فلاح بعد از بازی فینال که با شکست تیم همراه بود، آن حرف ها را زد که حق هم دارد چون ناراحت بود. ما باید بحث کارشناسی انجام دهیم و نباید با عجله تصمیم بگیریم اما باید تحول اساسی در پرسپولیس ایجاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)