پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آب پاکی را روی دست‌مان ریختند و تا پایان فصل هیچ خبری از پول نخواهد بود اما به خاطر هواداران به میدان می‌رویم.

حسین ماهینی  در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: امروز با علی پروین مدیرعامل باشگاه جلسه داشتیم اما هواداران بدانند که در این 5 بازی فقط به خاطر آنها و حفظ آبروی خودمان وارد میدان می‌شویم. مسئولان آب پاکی را روی دست‌مان ریختند و دیگر تا پایان فصل هیچ خبری از پول نیست، فقط هواداران بدانند که به خاطر آنها که در سرما و گرما از ما حمایت کردند به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: شرایط بسیار بد است. امروز متوجه شدیم که تنهای تنها هستیم و به جز هواداران هیچکس در کنار ما نیست. شرایط خراب‌تر از این حرف‌هاست که می‌زنیم. واقعا این را باید بگویم که اگر مردم نبودند شاید تصمیم دیگری می‌گرفتیم. ما تنها هستیم و مردم و هواداران پشت سر ما باشند. ما هم با جان و دل تلاش خواهیم کرد تا به قهرمانی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: این سه روز تمرین نکردیم تا صدایمان به همه جا برسد، به آنهایی برسد که می‌گفتند آنها میلیاردی پول می‌گیرند، صدایمان به وزارت ورزش برسد. اما انگار صدایمان به هیچ جا نرسید، هیچ خبری از حمایت نشد. اگر پول نیست تیم را به بخش خصوصی بدهند که عاشق پرسپولیس هستند. دل‌تان به حال مردم برسد. شرایط امسال بسیار دشوار بود. هیچکس کنار ما نبود خودمان بودیم و خودمان.

ماهینی یادآور شد: پنج بازی باقی مانده و به خاطر شرف و آبروی خودمان و همچنین هواداران به میدان خواهیم رفت اما آنهایی که می‌گفتند بازیکنان پول میلیاردی می‌گیرند، بدانند که ما هیچ پولی نگرفتیم. این حرف‌ها را می‌زنم که درد دلی کرده باشم وگرنه هیچ منتی بر هواداران نیست.

وی با اشاره به اینکه در گذشته گفته بود 15 درصد از قراردادش را دریافت کرده، اظهار داشت: هم‌اکنون مشخص شد که 10 درصد از قراردادم را حساب کرده بودم و یک ماشین دادند که نه سند دارد و نه مشخص است که چیست. 95 درصد از بازیکنان هیچ پولی دریافت نکرده‌اند اما با این وجود امیدوارم شرمنده هواداران نشویم. ما با همه چیز ساختیم و امیدوارم در پایان بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. به ما لقب میلیاردی دادند در حالی که ما بدون پول بازی می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)