پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم ملی ایران گفت: برای صدرنشینی گروه دوم در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند خواهیم رفت.

حسین ماهینی بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بعد از مدتی دوباره اعضای تیم ملی فوتبال کنار یکدیگر جمع شده‌اند و قرار است 10 روزی در اردو باشیم.

وی افزود: امیدوارم 3 امتیاز بازی با تایلند را بگیریم و بتوانیم به صدرجدول گروه خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

ماهینی درباره انتخاب اسپانسر برای تیم ملی و اینکه احتمالا در ادامه برنامه‌های اردویی با نظم بیشتری برگزار می‌شود، گفت: از این نظر خوشحالم و امیدوارم اردوهای مفیدتری را پیش رو داشته باشیم.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره مصدومیتش خاطرنشان کرد: یک روز قبل از بازی با صبا درد بسیار شدیدی داشتم و به همین دلیل استراحت کردم. تصور می‌کنم 2،3 روز دیگر هم نیاز به استراحت داشته باشم تا برای بازی مقابل تایلند آماده شوم.

ماهینی درباره پرداخت پاداش‌های مربوط بازی ایران و کره جنوبی و صعود به جام‌جهانی اظهار داشت: تصور می‌کنم پاداش‌هایی که گفته شده بود پرداخت شده است و شاید تنها پاداش خود فدراسیون باقی مانده که به احتمال زیاد آن هم به زودی پرداخت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)