پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در طول بازی با کریم انصاری‌فرد درگیر نشدم.

حسین ماهینی ضمن تسلیت به کلیه خانواده‌های زلزله‌زده برازجان بوشهر گفت: جا دارد به تمام خانواده‌های بوشهری که عزیزان خود را از دست داده‌اند از صمیم قلب تسلیت بگویم.

وی افزود: من دفعه گذشته صحنه‌های تلخی از زلزله شهرستان شنبه را از نزدیک دیدم که واقعا تاسف خوردم چون خانواده‌هایی عزیزان خود را از دست داده بودند که همه مردم بوشهر از این بابت غمناک شدند.

ماهینی ادامه داد: پول که هیچ حاضرم جانم را برای مردم زلزله زده بوشهر بدهم و مطمئن باشید به نوبه خودم باز هم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهم داد چون واقعا با این واقعه تلخ آزرده خاطر شدم. من تسلیت به تمام خانواده‌هایی می‌گویم که عزیزان خود را از دست داده‌اند و برای آنها صبر و شکیبایی خواستارم.

ماهینی در خصوص بازی مقابل تراکتور‌سازی هم گفت: در کل بازی خوبی را مقابل تراکتور‌سازی به نمایش گذاشتیم. در 10 دقیقه اول کمی خوب نبودیم و روی یک اشتباه گل خوردیم اما بعد از 10 دقیقه بازی را در دست گرفتیم و بسیار خوب ظاهر شدیم.

وی افزود: متاسفانه بد گل خوردیم و هرچه حمله کردیم نتوانستیم دروازه حریف را که دفاع می‌کرد باز کنیم. همه دیدند ما در نیمه دوم سراسر هجومی بودیم و موقعیت زیادی داشتیم. از طرفی دیگر حریف به فکر ضدحمله بود. در کل اگر بخواهیم خیلی خوشبینانه نتیجه این بازی را مشخص می‌کردیم کم‌کم حق ما مساوی بود چون موقعیت‌های زیادی داشتیم.

ماهینی ادامه داد: البته شرایط تبریز هم خاص خودش بود. باران شدیدی که می بارید و جوی که بر ورزشگاه حاکم بود به نظرم کمی بازی را سخت کرده بود اما در همین شرایط هم مساوی حق ما بود ولی قسمت نشد.

مدافع قرمز‌پوشان درباره درگیری‌اش با انصاری‌فرد نیز گفت: مشکل خاصی نبود وقتی در وسط زمین خطا شد ناگهان کریم جلوی توپ را گرفت من به کریم گفتم برو کنار اما خودش را به یکباره به زمین زد. پس از آن به او گفتم بلند شو من دستی به تو نزدم که خودت را زمین زدی. اصلا در این میان جر و بحثی هم نبود.

وی افزود: من کریم را هل ندادم و او خودش را زمین زد ولی همه چیز تمام شد و ما بازی را شروع کردیم.

ماهینی درباره جو ورزشگاه یادگار امام نیز گفت: من نمی‌دانم کمیته انضباطی چطور می‌تواند به این موضوع رسیدگی کند اما واقعا به محسن مسلمان، خاتمی و دو بازیکن دیگر ما حرفهای زشت و بد زده شد. نمی‌دانم به خاطر چه چیزی بود؟ اما امیدوارم کمیته انضباطی به این موضوع رسیدگی کند تا انشاءالله دیگر شاهد چنین چیز‌هایی نباشیم چون بازیکنان کاری نکردند اما با آنها برخورد خوبی نشد.

ماهینی در پایان درباره درگیری‌های داخل تونل نیز گفت: بعد از بازی من دیدم کمی در تونل مقابل رختکن شلوغ شد اما باور کنید نمی‌دانستم دلیلش چه چیزی بود چون داخل رختکن بودم. به همین دلیل نمی‌توانم حرفی بزنم اما در کل سعی خواهیم کرد که در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم و دوباره انشاءالله به بالای جدول برگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)