پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با این تیم قرارداد دارم و برای مشخص شدن دریافتی‌های سال گذشته‌ام به باشگاه آمده‌ام.

حسین ماهینی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس درخصوص تمدید قراردادش با مسئولان و اینکه بلافاصله پس از بازگشت از اردوی اتریش در محل باشگاه حاضر شده و آیا عجله‌ای داشته خاطرنشان کرد: پیش از این صحبت کرده بودیم که پس از بازگشت از اردوی تیم‌ملی صبح با رحیمی جلسه برگزار کنیم. مشکلی نداشتیم و من چون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم فقط با مسئولان باشگاه بر سر مسائل مالی توافق کردم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه آیا عجله داشته که بلافاصله پس از حضور تیم ملی در ایران با سرخپوشان به توافق رسیده است، خاطرنشان کرد: بحث عجله داشتن نبود امروز صبح ساعت 6َ و نیم، 7 به تهران رسیدم و مادر و پدرم هم از بوشهر آمده بودند و مدتی کنار آنها بودم و سپس به باشگاه پرسپولیس آمدم تا تکلیفم مشخص شود در واقع تکلیفم مشخص بود زیرا من در قراردادی که به فدراسیون ارسال شده یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما برای مشخص شدن دریافتی‌هایم به باشگاه آمدم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرارداد سفید امضا کرده تاکید کرد: قرارداد سفید امضا نکردم چون قرارداد داشتم اما قرار بر این شد که مدیر برنامه‌هایم بعد از حضور علی دایی در ایران با او و رحیمی جلسه‌ای را برگزار کند تا هر چقدر خودشان صلاح دانستند قرارداد مالی را بنویسند.

 

 ماهینی ادامه داد: برای امسال پولی نگرفته بودم و به خاطر همین با رحیمی جلسه گذاشتم. مشکلی نبود و در خصوص دریافتی‌ها صحبت کردیم.

ماهینی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در فصل چهاردهم نتیجه خوبی بگیرد یادآور شد: ما در دو سال گذشته نتوانستیم نتیجه بگیریم اما شاکله اصلی تیم حفظ شد و سال گذشته نتیجه خوبی گرفتیم اکثر بازیکنان هم دوست دارند هم‌اکنون در پرسپولیس بمانند و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد می‌توانیم در هر سه جام مدعی باشیم.

وی در خصوص اینکه کمک باشگاه پرسپولیس به زلزله‌زدگان بوشهر هم جزو قرارداد او حساب شده است، عنوان کرد:  برخی مسائل نادرست مطرح شده که من تمام دریافتی‌ها را با رسیدش داشتم و چک سازمان لیگ را هم نشان دادم مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)