پرسپولیس نیوز : مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با پشت سر گذاشتن مصدومیت به دیدار با ملوان برسم.

حسین ماهینی افزود:متاسفانه دردیدارمقابل ذوب آهن دچار اسپاسم شدیدی شدم وبه همین دلیل حتی نتوانستم بازی راادامه دهم و بعد از مسابقه متوجه شدم که از ناحیه پشت پا دچار پارگی عضله شده است.

وی با اشاره به شدت مصدومیتش، ادامه داد: خوشبختانه ادامه ندادن بازی باعث شد تا مصدومیتم تشدید نشود و بتوانم خود را برای کمک به پرسپولیس سریعتر آماده کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: در حال حاضر شرایطم بسیار بهتر شده است و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به بازی با ملوان برسم.

وی با اشاره به میزبانی پرسپولیس در دیدار فینال جام حذفی مقابل سپاهان، تصریح کرد: از اینکه توانستیم درجام حذفی آن هم دردیدارفینال مقابل هواداران خود بازی کنیم بسیار خوشحالم و امیدوارم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم.

وی اظهارداشت: شاید مهم ترین نکته این مسابقه خداحافظی مهدی مهدوی کیا از دنیای بازیگری است و بسیار خوشحالم این بازیکن با اخلاق مقابل هواداران خود از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ماهینی درخصوص وضعیت خود برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: قرارداد من با پرسپولیس 2 ساله است اما این قرارداد مشروط امضا شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)