پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، از این تیم به همراه استقلال و فولاد خوزستان به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر یاد کرد.

حسین ماهینی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان، شرایط سرخپوشان، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و … به اظهارنظر پرداخته است.

 

 قبول داری که خیلی زود از گل زدن مقابل سپاهان ارضاء شدید؟

ما خوب حمله کردیم اما فکر می‌کنم بعد از زدن 2 گل زود راضی شدیم و کمی بازی را شُل گرفتیم، در غیر اینصورت شاید یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ سپاهان را به این تیم تحمیل کرده بودیم. حیف شد که بیشتر از 2 گل به سپاهان نزدیم و این تیم با خوش شانسی شکستی سنگین را تجربه نکرد.

 نظرت در مورد درگیری بازیکنان 2 تیم در دقایق پایانی بازی چیست؟

مخالف درگیری هستم و اعتقاد دارم در زمین فقط باید فوتبال بازی کنیم. من از صحنه درگیری دور بودم و در برخوردهایی که بین بازیکنان به وجود آمد، شرکت نکردم.

 فاصله‌تان با صدر جدول به 3 امتیاز رسید. با این شرایط آیا امید به قهرمانی دارید؟

بازی‌های سخت ما تمام شد این در حالی است که تمامی مدعیان قهرمانی بازی‌های سخت رودرروی‌شان باقی مانده. این موضوع قطعاً یکی از برگ‌های برنده پرسپولیس خواهد  بود. ما بازیکنان پرسپولیس از این به بعد برای قهرمانی تلاش می‌کنیم، چرا که با هم قول و قرار گذاشته‌ایم که به خاطر خودمان و هواداران پرسپولیس تمامی بازی‌ها را ببریم و قهرمان شویم.

 پروین می‌تواند مشکلات پرسپولیس را برطرف کند؟

علی آقا قول داده که مشکلات ما را حل می‌کند و ما هم خیلی روی قول ایشان حسب کرده‌ایم. قبل از حضور پروین قول‌های الکی زیادی به ما داده شد اما امیدوارم این بار وعده‌ها عملی شود و بعضی‌ها هم به ما اَنگ بی‌غیرتی نزنند. در حالی ما را بی‌غیرت خطاب می‌کردند که تا نیم‌فصل یک ریال هم نگرفته بودیم و تا به امروز نیز فقط 20 درصد از رقم قراردادمان پرداخت شده است. وقتی مطالبات‌مان را درخواست کردیم از دید بعضی‌ها شدیم بی‌غیرت، اَنگی که به هیچ وجه به بازیکنان پرسپولیس نمی‌چسبد.

 بالاخره تکلیف خودروهایی که به بازیکنان پرسپولیس داده شده بود، چه شد؟

هیچ خبری نیست و مشکلات همچنان باقی است اما امیدوارم سردار رویانیان مشکل خودروها را برطرف کند.

 مدعیان اصلی قهرمانی چه تیم‌هایی هستند؟

پرسپولیس، استقلال و فولاد مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)