پرسپولیس نیوز :  وکیل حسین ماهینی گفت:با مساعدت باشگاه پرسپولیس این بازیکن مشکلی برای همراهی ملوان ندارد.

 ابراهیمی در خصوص آخرین وضعیت حسین ماهینی مدافع تیم پرسپولیس که برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان رفته بود و حالا کارت موقت پایان خدمت او صادر شده گفت: طبق مقررات سازمان لیگ، بازیکنان سرباز پس از خاتمه سربازی تنها با مجوز باشگاه اصلی و غیر نظامی حق همراهی تیم نظامی را دارند و با تماسی که من با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم ،آن باشگاه مجوز همراهی ماهینی با ملوان برای دو بازی باقی‌مانده را امروز صادر خواهد کرد.

وی ادامه داد: باشگاه ملوان و فرماندهان محترم نیروی دریایی با رعایت قانون و احترام به این بازیکن در موعد مقرر وی را ترخیص کرده‌اند در حالی که می‌توانستند مثلا تسویه حساب او را مقداری عقب بیاندازند تا فصل تمام شود. این حسن رفتار آنها باعث شد خود من برای اخذ مجوز او از باشگاه پرسپولیس هماهنگی های لازم را انجام دهم و خوشبختانه در باشگاه پرسپولیس هم این رفتار ملوانی ها بازتاب خوبی داشته و علی‌اکبر طاهری معتقد است در فضای فوتبال جوانمردانه صحیح نیست در این شرایط حساس ، پرسپولیس باعث تضعیف ملوان شود و بهتر است همه تیم ها با همه داشته‌هایشان پا به ۲ بازی باقیمانده بگذارند و به همین دلیل ماهینی برای این دو بازی مجوز لازم را اخذ خواهد کرد.

وکیل این بازیکن درباره وضعیت فصل بعد ماهینی گفت: این بازیکن با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد دارد و تصمیم گیری درباره او مربوط به آن باشگاه است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)