پرسپولیس نیوز : مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت:فکر می کنم در حال حاضر همه ما وظیفه داریم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.

حسین ماهینی درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی بر تیم ملی حاکم است. بعد از مدت ها دور هم جمع شدیم و آماده ایم تا با انجام تمرینات خوب در بازی با تایلند موفق ظاهر شویم.

وی درباره انتقاداتی که درباره دعوتش به تیم ملی می شود، گفت: من اگر در پرسپولیس بازی نکردم به علت مصدومیت بود. اینکه دعوت شوم، نظر کی روش بوده است و برای من هم افتخار است که پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. فکر می کنم در حال حاضر همه ما وظیفه داریم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.

مدافع تیم ملی درباره رقابتش در تیم ملی با خانزاده و خسرو حیدری تاکید کرد: همه جا باید رقابت باشد و من هم این رقابت را دوست دارم. هرجا رقابت باشد آدم پیشرفت می کند و قطعا همه ما نهایت تلاشمان را انجام می دهیم و با نظر کی روش هرکس آماده تر باشد در ترکیب قرار می گیرد.

ماهینی درباره بازی با تایلند گفت: تایلند تیم خوبی است اما باید تمرینات خوبی انجام دهیم تا انشاءالله این تیم را شکست دهیم و به صدرنشینی مان در گروه خود ادامه دهیم.

وی در پایان درباره شرایط پرسپولیس تاکید کرد: به هر حال پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. ما نتایج خوبی گرفته ایم و انشاءالله در ادامه فصل نیز بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و به صدر جدول برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)