مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی کردن در کنار علی کریمی بزرگترین اتفاق ورزشی زندگی من و خانواده ام است.

 

حسین ماهینی در بازی دوستانه تیم ملی مقابل فلسطین عملکرد خوبی داشت و بارها با نفوذهایش از راست خط دفاعی حریف را به هم ریخت. ماهینی در این بازی در ترکیب اولیه کی روش قرار داشت و خسرو حیدری را نیمکت نشین کرد.

او در آستانه بازی با بحرین به سوالاتی پاسخ داده است.

 

شرایط تیم ملی برای بازی با بحرین چطور است؟

ما تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم و بچه ها شرایط بسیار خوبی دارند. همه ما برای شکست بحرین و کسب سه امتیاز آماده ایم تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم.

 

در بازی دوستانه با فلسطین نشان دادی که از لحاظ روحی و جسمانی کاملا آماده ای!

من امسال شرایط بسیار خوبی دارم. واقعا کم زحمت نکشیدم که توانستم به تیم ملی دعوت شوم و حالا جزو نفرات پایانی باشم. من کاملا آماده ام تا خودم را بیشتر به کادرفنی نشان دهم با این حال همه چیز بستگی به نظر کی روش دارد. من در بازی با فلسطین یک پاس گل دادم.

 

رقابت با خسرو حیدری و قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی چقدر سخت است؟

من 5،6 سال در تیم امید و بزرگسالان با خسرو همبازی بودم. ما در زمین رقابت خوب و سالمی با هم داریم و خارج زمین دوست هستیم. خوشحالم که با یکی از بهترین دفاع های کناری فوتبال ایران در حال رقابت هستم و این موضوع به پیشرفت فوتبالم کمک می کند. واقعا مهم نیست من بازی کنم یا خسرو، مهم این است که تیم برنده باشد.

 

در بازی با فلسطین بارها نفوذ کردی و خط دفاع حریف را آزار دادی!

فکر می کنم در تاکتیک کی روش دفاع های کنار باید در حمله شرکت کنند. این طرف من یا خسرو و در چپ هم حاج صفی یا پولادی. البته ما 60 درصد تمرکزمان روی دفاع است و بقیه اش به حمله.

 

فکر می کنی روزی بتوانی جای مهدوی کیا را بگیری؟

مهدوی کیا از بزرگان فوتبال ماست و هر کسی بخواهد یاد ایشان را زنده کند، کار سختی دارد. من که فکر نمی کنم بتوانم روزی در اندازه های مهدوی کیا باشم. در هر حال سعی می کنم برای تیم ملی موفق عمل کنم.

 

نظرت در خصوص بازی با بحرین چیست؟

فکر می کنم بازی بسیار سختی در پیش داریم. بحرین همیشه برای ما دردسرساز بوده و به نظرم مردم ما به بحرین آلرژی دارند. امیدوارم برد خوبی به دست بیاوریم و دل مردم را شاد کنیم. من قول می دهم بازی خوبی انجام دهیم.

 

بازی کردن کنار علی کریمی چقدر برای تو ارزشمند است؟

بچه هایی که با من رفاقت بیشتری دارند، می دانند که من هنوز هم عکس علی کریمی را در اتاق شخصی ام دارم. دوستانم می گویند تو دیگر با کریمی همبازی شده ای و عکس او را از اتاقت بردار. واقعا بازی کنار علی کریمی از بزرگ ترین افتخارات ورزشی من و خانواده ام است. چون خانواده ام هم کریمی را دوست دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)