پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد بازیکنان این تیم در مصاف با فجرسپاسی شیراز فقط به دنبال پیروزی هستند.

حسین ماهینی به اظهارنظر در خصوص شرایط نامساعد تیم پرسپولیس، دیدار این تیم با فجرسپاسی شیراز، تلاش سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر و … پرداخت.

 

در جلسه‌ای که با سرپرست باشگاه پرسپولیس داشتید به نتیجه‌ای هم رسیدید؟

در این جلسه فهمیدیم تا آخر فصل کاسب نیستیم و خیال‌مان از بی‌پولی کاملاً راحت شد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در 5 بازی آخر به خاطر خودمان و هواداران‌مان نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهیم.

 

 با این شرایط در بازی با فجرسپاسی به برد و کسب 3 امتیاز خارج از خانه امیدی دارید؟

به هر حال بازیکنان چند نفر به چند نفر باهم تمرین کردند و اگر تمرین گروهی 3 روز تعطیل بوده بازیکنان از تمرین غافل نبودند. فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس به لحاظ بدنی و فنی در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارند و در مصاف با فجرسپاسی می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

 

 یعنی برای این دیدار بی‌روحیه نیستید؟

روحیه و قوت قلب بازیکنان ما هواداران پرسپولیس هستند. از سوی دیگر اتحادی که بین بازیکنان به وجود آمده ما را به برد در بدترین شرایط موجود هم امیدوار کرده است.

 

 اما بعضی‌ها معتقدند بازیکنان پرسپولیس با به وجود آمدن اتفاقات اخیر دنبال بهانه هستند در صورت باخت احتمالی شکست خود را توجیه کنند …

به هیچ وجه این نظریه و پیش داوری درست نیست و بازیکنان ما دنبال بهانه نیستند. بازیکنان پرسپولیس و تمام هواداران این تیم می‌دانند که چه ظلمی در حق تیم ما شده است، بنابراین این موضوع جای هیچ بهانه‌ای باقی نمی‌گذارد. به قولی آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. ما در بازی‌های اخیر و 5 بازی آینده‌مان با توجه به قولی که به هم دادیم پشت سرهم خواهیم بود و در تنهایی که همه می‌دانند برای پیروزی به میدان می‌رویم و دنبال بهانه نخواهیم بود.

 

 سندهای ماشین‌هایی که بازیکنان از رویانیان گرفته بودند درست شده است؟

فعلاً مشکل سند خودروهایی که به بازیکنان داده‌اند حل نشده است.

 

 به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس در جلسه روز جمعه از سرپرست باشگاه ناراحت شده‌اند …

به هرحال از آقای پروین به عنوان سرپرست باشگاه توقع داشتیم اما ایشان گفت مسائل مالی در اختیارشان نیست، به همین دلیل دیگر قولی به ما نمی‌دهند. مسائلی که آقای پروین عنوان کرد جای هیچ صحبتی را برای ما باقی نمی‌گذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)