پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، قهرمانی این تیم بسته به نتایج تیم استقلال نخواهد بود.

حسین ماهینی  در خصوص شرایط این تیم، شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر، دیدار با فولاد خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و … به اظهارنظر پرداخته است. مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

 

چرا با 4 بازی ضعیف صدر جدول را از دست دادید و الان هیچ امنیتی برای حفظ رده سوم جدول ندارید؟

متاسفانه همه چیز ناگهانی اتفاق افتاد و از بیرون تیم ما را به حاشیه بردند. البته جدا از آن خودمان هم مقصر هستیم که نتوانستیم آن طور که انتظار می‌رفت بازی کرده و انتظارات را برآورده کنیم.

 

 چرا آن زمانی که در صدر جدول بودید حرفی از حاشیه نبود و همه چیز عالی بود؟

به هرحال تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه دارند. زمانی که صدرنشین بودیم حاشیه‌ها در تیم‌مان کمتر بود اما با صحبت‌هایی که از سوی سرمربی تیم با بازیکنان شد و تغییر و تحولاتی که در پیش گرفتیم دوباره برمی‌گردیم. بعضی‌ها معتقدند پرسپولیس دیگر مدعی قهرمانی نیست اما من اعتقاد دارم که ما هنوز هم مدعی هستیم و برای قهرمانی امیدواریم.

 

 آیا می‌توانید این تضمین را بدهید که 4 امتیاز اختلاف تیم شما با استقلال جبران می‌شود؟

تضمین دادن در فوتبال منطقی نیست اما حالا حواس‌مان کاملاً جمع شده و با تغییرات و صحبت‌های انجام شده اطمینان دارم که شرایط ما بهتر خواهد شد.

 

 چرا خط دفاعی پرسپولیس در دیدار با گسترش فولاد روی گل تیم تبریزی ضعیف و دور از انتظار کار کرد؟

من که مقابل گسترش فولاد بازی نکردم اما فکر می‌کنم در صحنه گل یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و گرنه خط دفاعی ما و آمارش موید این نکته بوده و هست که امسال در لیگ انصافاً بهترین بوده است.

 

 چرا به یکباره و در شرایطی که می‌توانستید خودتان را در صدر نگه دارید دچار افتی محسوس شدید؟

ما مشکلات درون تیمی داشتیم که الان برطرف شده است. قطعاً از این به بعد بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

 

 سرپرست فولاد هم گفته پرسپولیس در اهواز هیچ شانسی ندارد و در خانه سرخپوشان خوزستانی حذف می‌شود؟

من جواب سرپرست فولاد را نمی‌دهم اما همه دیدند که در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست دادیم و در بازی برگشت هم فقط روی اشتباه داوری بازی را واگذار کردیم. اما با این حال باید بگویم حکایت بازی جام حذفی متفاوت است و ما در این بازی محکوم به شکست دادن فولاد و حذف این تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی هستیم.

 

 قبول داری حالا سرنوشت قهرمانی‌تان در لیگ به نتایج استقلال بستگی دارد؟

من این نظر را قبول ندارم، چون استقلال بازی‌های سختش در لیگ باقی مانده در حالیکه ما تنها  بازی سخت باقی‌مانده‌مان در لیگ با سپاهان است. با این شرایط اصلاً اعتقاد ندارم که سرنوشت پرسپولیس در لیگ بسته به نتایج تیم استقلال است.

 

 با این حال بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند حسرت  7 ساله قهرمانی آنها در لیگ امسال هم باقی خواهد ماند…

ما هم‌قسم شده‌ایم که از بازی با فولاد نتایج ضعیف چند هفته قبل‌مان را جبران کنیم و با شکست این تیم به نیمه نهایی جام حذفی راه یابیم. از سوی دیگر در لیگ  هم ناامید نیستیم و تلاش خواهیم کرد تا در پایان این رقابت‌ها حسرت نخوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)