پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کریمی برای موفقیت تراکتورسازی می‌جنگد و ما هم برای پرسپولیس.

حسین ماهینی در خصوص بازی مقابل تراکتور‌سازی تبریز اظهار داشت: به نظر من بازی بسیار سختی را دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته اول در پیش دارند و امیدوارم که در هفته اول بتوانیم در این بازی مهم به نتیجه دلخواه برسیم.

ماهینی در خصوص شرایط کلی پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. دایی تیمی بسیار خوب را آماده مسابقات کرده از لحاظ بدنی و روحی خوشبختانه کوچکترین مشکلی نداریم و در یکی از بهترین شرایط خودمان هستیم. امیدوارم هفته اول دست پر زمین را ترک کنیم.

ماهینی درباره بازی دوستانه مقابل تراکتور‌سازی نیز تاکید کرد: تراکتورسازی تیم بسیار خوب و فوتبال بلدی است. آنها فصل گذشته نتایج خوبی گرفتند و امسال هم مهره‌های قابل تکیه دارند. در کل تیم بسیار خوبی هستند و ما هم کارمان مشکل است.

ماهینی درباره حضور انصاری‌فرد و کریمی در تراکتور‌سازی نیز یادآور شد: این دو نفر بازیکنان بسیار خوبی هستند مخصوصا علی کریمی که یک بازیکن به تمام معنا است و نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. همه پرسپولیسی‌ها کریمی را دوست دارند و من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. در پرسپولیس همه بچه‌ها کریمی را دوست دارند اما الان پرسپولیس با تراکتور‌سازی بازی دارد و هر بازیکنی برای موفقیت تیم خودش می‌جنگد.

وی افزود: قطعا کریمی هم برای موفقیت تیمش تلاش می‌کند و از جانش هم مثل ما که برای پرسپولیس مایه می‌گذاریم این کار را انجام می‌دهد. در کل امیدوارم نتیجه به نفع ما باشد.

ماهینی درباره برگزاری 7 بازی در تهران نیز یادآور شد: قرعه تقریبا خوبی به پرسپولیس افتاده ولی ما بعد از بازی با تراکتورسازی باید به اصفهان برویم و یک بازی سخت مقابل ذوب آهن انجام دهیم. انشاءالله اگر در دو بازی اول نتایج خوبی بگیریم در 7 بازی پیش رو  می‌توانیم به هدفمان نزدیک شویم. فقط از هواداران می‌خواهم که ما را حمایت و پشتوانه ما باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)