پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد که ساختار کلی دفاعی شاگردان کی‌روش خوب است.

حسین ماهینی درباره شرایط تیم ملی در اردوی اتریش گفت: اردوی خوبی بود و فکر می‌کنم در اتریش به شرایط ایده‌‌آل خودمان رسیدیم و از لحاظ بدنی پیشرفت خوبی داشتیم. تمام تلاش بازیکنان تیم ملی این است که بتوانند خواسته‌های کی‌روش را برآورده کنند.

وی در مورد بازی کردنش در پست دفاع چپ در بازی با آنگولا، اظهار داشت: 2 سال در ذوب‌آهن دفاع چپ بازی کردم، ضمن اینکه در بازی با لبنان هم در این پست به میدان رفتم و هیچ مشکلی برای بازی در پست‌های کناری خط دفاعی ندارم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا مسافر برزیل خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در فهرست نهایی کی‌روش حضور داشته باشم و باید ببینم قسمت چه می‌شود، هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.

ماهینی در واکنش به این مسئله که می‌گویند کی‌روش مربی دفاعی است، خاطرنشان کرد: اینطور نیست، ساختار دفاعی ما خوب است. در بازی‌های مقدماتی جام جهانی هم دیدید که کم گل خوردنمان چقدر به صعود ما کمک کرد.

وی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: امروز (شنبه) به باشگاه می‌روم تا قرارداد خودم را به صورت رسمی با پرسپولیس تمدید کنم.

ماهینی در پاسخ به این سوال که آیا او و خلعتبری مقدمات حضور حدادی‌فر را در پرسپولیس فراهم کرده اند، اظهار داشت: در اردوی اتریش با حدادی‌فر صحبت کردیم، او دوست دارد به پرسپولیس بیاید و من و خلعتبری هم سعی می‌کنیم برای این کار متقاعدش کنیم.

وی در پایان در مورد رقابت در سمت راست خط دفاعی تیم ملی با بیت آشور و منتظری گفت: خوشبختانه فضای دوستانه و رقابت سالمی در تیم ملی وجود دارد و همه با هم رفیق هستیم، اینکه چه کسی هم بازی کند برعهده سرمربی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)