مرجع خبری پرسپولیس : مديرفني تيم پرسپوليس بدون اينكه نامي از دايي ببرد گفت: او به يكي مي‌گويد گاليور، به ديگري لقب كوتوله و مسخره مي‌دهد. آيا معناي اينها اسطوره بودن است؟

 

محمد مايلي‌كهن كه به صورت تلفني با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو مي كرد در مورد وضعيت پرسپوليس و مديريت فني خود گفت: انتخاب قبل از شروع فصل با انتخاب بعد از شروع فصل شرايط متفاوتي دارد.

 

 

 

اكنون من فقط مشورت مي‌دهم ولي اگر شرايط به همين منوال جلو برود از فردا در پرسپوليس حضور نخواهم يافت. نبايد علايق فردي به علاقه مردم ترجيح داده شود. اگر يك نفر ناراحت شود بهتر از آن است كه ميليون‌ها نفر آدم ناراحت شوند.

 

وي ادامه داد: 70-60 هزار نفر به ورزشگاه مي آيند و ميليون‌ها نفر پاي تلويزيون بازي را تماشا مي‌كنند. آنها بايد خوشحال شوند اما اگر اوضاع در پرسپوليس به همين منوال باشد من از پرسپوليس خداحافظي مي‌كنم.

 

مدير فني پرسپوليس در مورد اينكه آيا استلي مشورت‌هاي شما را گوش نمي‌كند يا آنها را به مرحله اجرا درنمي‌آورد و اين موضوع باعث جدايي شما از پرسپوليس مي‌شود گفت: صحبت من استيلي نيست كه او حرف‌هايم را به كار بگيرد يا نه. استيلي يكي از نجيب‌ترين فوتباليست‌هاي ما بوده است. كاشاني هم يكي از بهترين مديران بعد از انقلاب باشگاه پرسپوليس است. هر دو اين عزيزان حجب و حيا دارند و به همين دليل است كه با مربي بدنساز كه در اردوي تركيه حضور نداشته و اكنون نيز يك خط در ميان در تمرينات حاضر مي‌شود مماشات مي‌كند. چرا بايد تعارف كرد؟ ما وظايف خودمان را داريم. مماشات معني ندارد. ما بايد منافع جمع را در نظر بگيريم. من به پرسپوليس اميدوارم اما نه با اين روش. من سال‌ها تجربه‌ام را در اختيار پرسپوليس قرار داده‌ام .كاشاني حيا دارد و خيلي از مسائل را با حجب و حيا كار مي‌كند.

 

مايلي كهن با اشاره به صحبت‌هاي علي دايي عليه صدا و سيما بدون آنكه از او اسمي بياورد گفت: بيشترين ساعات تلويزيون در اختيار ايشان بوده است اما او به صدا و سيما هم توهين كرده است. با اين حال به او مي‌گويند اسطوره. اسطوره يعني چه؟ او به يكي مي گويد گاليور، به ديگري لقب كوتوله و مسخره مي‌دهد. آيا معناي اينها اسطوره بودن است؟ بعد هم اگر از ايشان چيزي گفته شود تا مردم بخندند عصباني مي‌شود. مگر چه اشكالي دارد كه چنين برنامه‌اي ساخته شود؟ بيشترين ساعات تلويزيون در اختيار همين آقايان بوده است. بعد شما مجريان به او لقب اسطوره مي‌دهيد. پس ما پشه كوره بوديم؟ نتايجي كه تيم ملي با من گرفته در تاريخ است. فرهاد مجيدي كه فقط 18 ساله بود را من به تيم ملي آوردم و نتيجه‌اش اين مي‌شود كه اكنون در 32 سالگي بهترين بازيكن ليگ برتر مي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)