كيكر: جذب كريمي، اقدام شگفت‌انگيز ماگات


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال شالكه آلمان گفت: خوشحالم با استخدام علي كريمي يك بازيكن با تجربه ديگر در اختيار خواهيم داشت چرا كه تجربه او به درد ما مي‌خورد.

 

فليكس ماگات اظهار داشت: خوشحالم كه تا پايان فصل يك بازيكن با تجربه را به تيم اضافه مي‌كنيم. در شرايط حاضر براي انتقال بازي از خط مياني به حمله با مشكل مواجه هستيم. علي كريمي بازيكن خيلي خوبي است و در اين زمينه مي‌تواند به ما كمك كند.

اين مربي كه در عين حال آنجلو چاريستاس، گلزن باتجربه يوناني را نيز استخدام كرده، قصد دارد از اين دو بازيكن براي دقايقي خاص از بازي جهت تغيير نتيجه و روند بازي استفاده كند.

 

ماگات ادامه داد: اين دو استخدام به هيچ‌وجه از لحاظ مالي براي شالكه پرخطر نخواهد بود. اين مربي روز گذشته با چاريستاس قراردادش را امضا كرد و پيش‌بيني مي‌شود تا ساعاتي ديگر قرارداد با ستاره ايراني را نيز امضا كند.

 

بمب خبري كريمي

اين اظهارات از جانب مسئول فني و امور نقل و انتقالات آبي‌هاي گيلزن كرشني درپي درج خبري از سوي نشريه كيكر مبني بر استخدام بازيكن 32 ساله ايراني عنوان شد. در اين خبر عنوان شده بود: فليكس ماگات، مربي اسبق علي كريمي در بايرن‌مونيخ و مسئول فني و نقل وانتقالات شالكه، قصد دارد در اندك ساعات باقيمانده از موعد نقل و انتقالات ميان فصل، ستاره قديمي ايران را جذب كرده و باعث شگفتي شود. هافبك تهاجمي و باتجربه در سال‌هاي 2005 الي 2007 نزد ماگات در بايرن بازي كرد. كريمي آن هنگام در 42 بازي رسمي براي مونيخي‌ها، 4گل زد و 4 پاس گل داد.

اين نشريه افزود: كريمي بخاطر كمبود‌هاي در زمينه دوندگي و دفاعي بيشتر از اين نتوانست نزد باواريي‌ها بازي كند.او پيش‌تر سابقه بازي در تيم‌هاي الاهلي امارات، نادي‌الاسپرت قطر، پرسپوليس را داشته و در فصل جاري بازيكن تيم استيل آذين بوده است.

 

 

شگفتی کیکر از حضور کریمی در شالکه


 

نشريه كيكر در سايت اينترنتي خود عنوان كرد: فليكس ماگات، مربي اسبق علي كريمي در بايرن‌ مونيخ و مسئول فني و نقل و انتقالات شالكه، قصد دارد در اندك ساعات باقيمانده از موعد نقل و انتقالات ميان فصل، ستاره قديمي ايران را جذب كرده و باعث شگفتي شود.

اين نشريه افزود: هافبك تهاجمي و باتجربه در سال‌هاي 2005 الي 2007 نزد ماگات در بايرن بازي كرد. كريمي آن هنگام در 42 بازي رسمي براي مونيخي‌ها، 4 گل زد و 4 پاس گل داد.

كيكر ادامه داد: كريمي به خاطر كمبود‌هايي در زمينه دوندگي و دفاعي بيشتر از اين نتوانست نزد باواريي‌ها بازي كند. او پيش‌تر سابقه بازي در الاهلي امارات، نادي‌الاسپرت قطر و پرسپوليس را داشته و در فصل جاري بازيكن تيم استيل آذين بوده است.


با توجه اين كه فصل نقل و انتقالات زمستاني اروپا امشب به پايان مي‌رسد، محمود‌رضا فاضلي مدير برنامه‌هاي علي كريمي هم اكنون در آلمان پيگير كار اين بازيكن است و قرار است قرارداد كريمي با تيم آبي‌پوش شالكه در غياب اين بازيكن بسته شود.

 

همچنين قرار است كريمي امشب به آلمان برود. اين در حالي است كه در چند روز اخير اخباري مبني بر پيوستن وي به پرسپوليس و ابراز تمايل طرفين منتشر شده بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)