پرسپولیس نیوز :  رییس کمیته اخلاق می‌گوید دایی وساطت او را پذیرفته است و محمد مایلی‌کهن از زندان آزاد می‌شود.

درباره به زندان رفتن محمد مایلی‌کهن گفت: به هر حال این اتفاق افتاده است اما بنده شخصا با آقای دایی تماس گرفتم و از ایشان خواهش کردم تا رضایت دهند و آقای مایلی‌کهن آزاد شوند. آقای دایی هم وساطت بنده را پذیرفت و ان‌شاءالله ظرف یکی، دو روز آینده ایشان رضایت‌شان را اعلام می‌کنند تا آقای مایلی‌کهن آزاد شود.

 

 علی اکبر محمدزاده  درباره اختلافات بوجود آمده بین علی دایی و محمد مایلی‌کهن که منجر به زندانی شدن سرمربی پیشین تیم ملی شده است، اظهار داشت: با علی دایی و وکیل او صحبت کردیم و رضایتشان را جلب کردیم قرار شد در یکی دو روز آینده محمد مایلی کهن از زندان آزاد شود.

وی ادامه داد: من از دو منظر به این مسئله نگاه می‌کنم؛ یکی اینکه محمد مایلی‌کهن اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرده و به علی دایی توهین کرده که ما اصلا این را نمی‌پسندیم واقعا دایی حق دارد در این مورد شکایت کند اما از طرفی دیگر اینکه دایی به قوه قضائیه شکایت کرده و مسائل به این صورت مطرح شده را نیز نمی‌پسندیم. فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی و اخلاق دارد و بهتر است به جای رفتن دادگاه قضایی مشکلات فوتبال در آنجا حل شود.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در فوتبال ایران جادو و جادوگری وجود دارد خاطر نشان کرد: متاسفانه این مسائل در فوتبال ایران وجود دارد و ما مطلع هستیم و اخبار و عکس‌های این موارد به دست ما می‌رسد. حتی یکی از اعضای کمیته اخلاق را مامور کردیم تا به صورت غیر محسوس این مسائل را پیگیری کند چرا که وجود این اتفاقات باعث می‌شود عدم اعتماد به فوتبال حرفه‌ای بین مردم زیاد شود. جادو و جادوگری در فوتبال وجود دارد که مانند یک آسیب جدی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)