محمد مایلی کهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال عنوان کرد:عید سعید فطر را خدمت شما تبریک می گویم و با یک روز تاخیر هم روز خبرنگار را تبریک می گویم.امیدوارم در همه زمینه ها موفق باشید.

 وی ادامه داد:قطعا بازی سختی با استقلال داریم.بازی هایی که من مربی در برابر تیم های بزرگ استقلال و پرسپولیس بودم بازی های بزرگی بوده است و از قابلیت های فنی برخوردار بوده است.امیدوارم ضمن ارائه بازی جوانمردانه یک بازی خوب هم داشته باشیم و همگان از آن لذت ببرند.

وی ادامه داد:استقلال کاملا برای موفقیت در آسیا بسته شده است.بازیکنانی که در زمین هستند جزو تیم ملی هستند و نیمکت نشینان هم مدعی حضور در تیم ملی هستند..تیم بزرگی است و طرفداران بزرگ و خوبی دارد.علی رغم اینکه گاهی اوقات به خود من به دلایل کاملا هدایت شده کم لطفی شده است اما همیشه وظیفه می دانسته ام به مجموعه طرفداران استقلال احترام بگذارم.

سرمربی صبا درباره غایبان تیمش در این بازی گفت:سعید لطفی که از جوانان شایسته است به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار نداریم اما با اراده ای که دارد به زودی برمی گردد.آرام طبع هم کم کم به شرایط بازی می رسد.مصدوم دیگری نداریم.

وی درباره کسر امتیاز از برخی تیم ها به دلیل اهانت هواداران به داوران اظهار داشت:در اثر این اتفاق فکر می کنم 3،4 سال پیش بود که بسیار متاثر شدم.نوع رفتاری که با یکی از عزیزان داوری ما  محسن قهرمانی بود شد و من خیلی ناراحت شدم.وظیفه من بود از او حمایت کنم و بعضا مورد تمسخر هم قرار گرفتم.فضا در سالهای اخیر هدایت شده بوده است.فضا مناسب نبوده است.نه برای داور و نه مربی و نه بازیکن و نه فرد دیگری.امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و به دنبال جذابیت های فوتبال باشیم.

سرمربی صبا افزود:کمیته انضباطی قانون را وضع می کند اما توان اجرایی ندارد.اگر در این زمینه چیزی که گفته می شود عمل شود می تواند به فوتبال ما کمک کند.الان اینگونه نیست.به دنبال بردهای باری به هر جهت هستیم.وقتی می بازیم آسمان ریسمان می کنیم.در سالهای اخیر مشهود است و فیلم هایش هم موجود است که افرادی که بیشترین تحریکات را داشته اند از بیشترین مصونیت هم برخوردار بوده اند.

وی درباره اینکه تیم گهر با هدایت او در بازی برگشت فصل گذشته مقابل پرسپولیس از داوری لطمه خورد کگفت:ما هیچ موقع مشکلی در مینه اشتباه سهوی داور نداشته ایم.در همه جای دنیا این اتفاق می افتد اما امیدوارم رفتار به شکلی باشد که داور را تحت تاثیر قرار ندهیم.ما پارسال در آن بازی نه تنها لطمه خوردیم بلکه با اخطارهایی که داده شد بازی های بعدی را هم از دست دادیم.من همیشه از داورانمان حمایت کردم اما اینجا حمایت لازم نمی شود.در مجموع داوران ما داوران قابلی هستند.

سرمربی صبا افزود:اگر قانون را عمل کنیم اثرگذار است.من تمایل دارم نتیجه بازی در زمین مشخص شود.فکر می کنم اکثریت افراد که در تحریک تماشاگران نقش داشتند الان به حمدالله تیر قضیه به سمت خودشان آمده است.هوشیار شده اند و این مساله را خطرناک دیدند.همین مساله خیلی خوب است.یکی از فاکتورهایش ورود کمیته انضباطی است اما عرض کردم نتیجه بازی باید در زمین و به صورت جوانمردانه رقم بخورد.

وی درباره کیفیت توپهای این فصل لیگ برتر گفت:توپ های سال گذشته فاقد کیفیت بود.من نه نمایندگی دارم و نه برند و واقعیت را می گویم.توپ امسال نسبت به سال گذشته بهتر است اما نه اینکه بدون ایراد است.مجموع نظرات همکاران و بازیکنان را که گرفتم این بود.

مایلی کهن درباره اظهارنظر دایی مبنی بر اینکه این توپ ها در سال 2007 ساخته شده است اظهار داشت:این را خواندم در جایی که فاقد کیفیت است چون در سال 2007 ساخته شده است.سالهایی که بازی می کردم آرزویم این بود که جایی بازی کنم که زمین مناسب باشد.خود قم با مشکلاتی که در آب و هوا دارد با حضور یک انسان نجیبی مثل:محمدی زمین آنجا را بهتر کرده است.با این وجود به نظرن توپ های امسال به مراتب بهتر از سال گذشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)