پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بازی امروز انزلی بار فنی چندانی نداشت.

محمد مایلی کهن، درباره دیدار ملوان و پرسپولیس اظهار داشت: بنده تا آخرین لحظات و قبل از به ثمر رسیدن گل پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتم و بازی را تماشا کردم. به نظر من بازی بار فنی چندانی نداشت و حتی شوت های مناسب به سمت دروازه ها شلیک نشد و در واقع چهار تا پاس خوب ندیدیم. این در حالی بود که کیفیت زمین مسابقه مناسب بود ولی بازی سرعت کمی داشت.

وی افزود: در این زمین انتظار بازی تاکتیکی ای از دو تیم می رفت که این اتفاق نیفتاد و شاید دلیلش استرس هر دو تیم بود. بنده بازی را کاملا متعادل دیدم و به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای بود اما پرسپولیس در نهایت به پیروزی رسید. در چنین مسابقاتی هر تیم می تواند روی یک حادثه مسابقه را ببرد که پرسپولیس از همین قضیه به گل رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در قواره قهرمانی دید گفت: شما نمی توانید یک مسابقه را ملاک قرار دهید طبعا پرسپولیس در بازی هایی مختلف عملکرد متفاوتی داشته است و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ممکن است این تیم به خاطر دیدار روز جمعه با استقلال امروز کیفیت بازی اش تغییر کرده بود. ملوان هم استرس سقوط داشت و همین مساله تاثیرگذار بود.

مایلی کهن در پایان درباره حضورش در بازی امروز بیان داشت: من معمولا بازی ها را می روم اما قبل از این چون ملوان سرمربی نداشت برای آنکه حرف و حدیثی ایجاد نشود به ورزشگاه نمی رفتم و وقتی آقای احمدزاده سرمربی شد خوشحال شدم و تصمیم گرفتم بازی های این تیم را از نزدیک تماشا کنم ضمن اینکه حمید استیلی هم زحمات زیادی برای این تیم کشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)