پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران در پی شکایت علی دایی در کلانتری میدان ارگ برای انتقال به زندان حاضر شد.

محمد مایلی‌کهن در پی شکایت علی دایی به دلیل مصاحبه‌ای که انجام داده بود به 4 ماه حبس تعزیری محکوم شد.

مایلی‌کهن در حال حاضر برای اجرای این حکم در کلانتری میدان ارگ حضور دارد و قرار است به زندان منتقل شود.

او امروز در دادگاه حضور پیدا کرده و این رای به او ابلاغ شده است.

نادر فریادشیران یکی از دستیاران مایلی کهن در تیم های مختلف  ضمن تایید این خبر اظهار داشت: به هر حال رایی است که صادر شده و کاش رای من هم تعلیقی نبود و همراه او به زندان می رفتم. اینجا بابت مصاحبه و اینکه گفتیم فلانی بازیکن خوبی نیست خیلی زود حکم دادند. من به حال مایلی کهن غبطه می خورم. کاش قاضی به من هم می گفت با او بروم.

 

اما خود مایلی کهن گفت: مأموران می‌خواستند به من دستبند نزنند که از آنها خواستم قانون را اجرا کنند و مرا به کلانتری و بعد به زندان ببرند.

محمد مایلی‌کهن اظهار داشت: صبح امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردم و خواستم تا حکمم اجرا شده و مرا به زندان ببرند. نمی‌خواستم سر و صدایی ایجاد کنم و خودم به دادسرا مراجعه کردم تا بدون مشکل به زندان بروم.

وی با یادآوری اینکه چندی پیش پیامکی دریافت کرده بود که باید به دادگاه مراجعه کند افزود: من پیش از تاسوعا و عاشورای حسینی هم به دادگاه رفته بودم تا به زندان بروم و به من گفتند چه عجله‌ای داری؟!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اعلام اینکه مراحل اداری مربوط به انتقال او به زندان انجام شده است، گفت: قرار است من را به زندان اوین ببرند. مأموران نمی‌خواستند به من دستبند بزنند که از آنها خواستم قانون را اجرا کنند و مرا به کلانتری و بعد به زندان ببرند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)