پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم فوتبال گهر گفت: بزرگترین لطمه ای که گهر در لیگ دوازدهم خورد برگزاری بازی‌های این تیم در شهرستان دورود بود.

محمد مایلی‌‌کهن درباره برنامه‌هایی که برای حضور در پرسپولیس ارائه داده است، اظهار داشت: اشتباهی که در فوتبال ما وجود دارد این است که قبل از انتخاب سرمربی باید برنامه داده شود اما طبیعتأ زمانی که سرمربی انتخاب می‌شود می‌تواند بازیکنانش را برگزیند و برنامه سال آینده را ارائه دهد.

وی در مورد اینکه چه پیشنهادهای دیگری به جز پرسپولیس دارد گفت: با جای دیگری صحبت نکردم و هم اکنون منتظر این تیم هستم. اگر انتخاب نشدم برای آن آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس تیم محبوبم است و همیشه دوست دارم موفق باشد.

سرمربی سابق گهر در مورد اینکه چه اشخاصی در نتایج ضعیف گهر نقش داشته اند، یاد آور شد: من در نیم فصل دوم به تیم آمدم، گهر به جز نداری‌های زیاد مشکلات فراوان دیگری داشت، در واقع شاید این تیم هزینه می‌کرد، اما هزینه ها به موقع صورت نمی‌گرفت.

مایلی کهن با اشاره به برگزاری بازی‌های این تیم در نیم فصل دوم در شهرستان دورود خاطر نشان کرد: مشکلات زمانی آغاز شد که مسابقات گهر در شهرستان دورود برگزار شد، در واقع تیم ما آنجا نبود و بازیکنان هم در این شهرستان مهمان بودند، بعد ازمسابقه باید سوار اتوبوس می‌شدند و به محل تمرین حرکت می‌کردند.

وی افزود: باید علم ورزش و تغذیه وجود داشته باشد، اعتقاد دارم یکی از بدترین عواملی بود که به تیم لطمه زد، برگزاری بازی های گهر در شهرستان دورود بود. شما ببینید اساسا تیم هایی که در نیم فصل اول در انتهای جدول قرار داشتند در پایان نیم فصل دوم هم در همان جا بودند و تیم‌هایی که بالای جدول نیز بودند تغییری نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)