مرجع خبری پرسپولیس : امسال در شرايطى كه تنها يك تغيير در جمع نيروهاى تدافعى سرخ ها ايجاد شده، به نظر مى رسد شكل و شمايل خط دفاعى سرخ ها در مقايسه با فصل قبلى تغيير چندانى نداشته باشد. البته اين بدان معنا نيست رقابت را در بين مدافعان پرسپوليس شاهد نباشيم.

 

• به عنوان سوال اول، از وضعيت تيم صحبت مى كنى؟
– اوضاع خوب است و شرايط همانطور كه دوست داشتيم، پيش مى رود.به هر حال با توجه به برنامه هاى تمرينى، اردوهاى داخلى و خارجى و در نهايت بازى هاى دوستانه، تيم به انسجام لازم رسيده است و مى توان گفت آمادگى لازم براى حضور در ليگ را به دست آورده ايم.


• در اين مدت هماهنگى لازم بين بازيكنان جديد و قديمى پرسپوليس ايجاد شده است؟

– با توجه به اين مساله كه نفرات جديد، جزو با تجربه هاى ليگ هستند و خيلى زود توانسته اند خودشان را با شرايط تيم هماهنگ كنند، فكر نمى كنم مشكل خاصى بابت اين مساله داشته باشيم.


به هر حال همانطور كه در جواب سؤال قبل گفتم، برگزارى بازى هاى دوستانه هم به تسريع اين موضوع كمك خوبى مى كند. ضمن اينكه كادر فنى هم مى تواند تركيب ايده آل خود را شناسايى و انتخاب كند.

 


• پرسپوليس در خط دفاعى چه شرايطى دارد؟

– در اين منطقه هم مثل ساير پست ها بازيكنان خوبى داريم كه با توجه به اينكه كمترين تغيير را در اين خط داشته ايم، هماهنگى مان در حد خوبى است چرا كه ما يكى ۲ فصل است كنار هم هستيم و اين مساله مى تواند پوئن مثبتى براى ما باشد.

 


• با در نظر گرفتن اين موضوع كه توانايى حضور در چند پست در خط دفاعى را دارى، هنوز در مورد اين مساله شرح وظايفت مشخص نشده؟
– فعلاً كادر فنى در حال بررسى است و تركيب هاى مختلفى را براى تيم انتخاب و امتحان مى كند. فكر نمى كنم مشكل خاصى بابت اين مساله وجود داشته باشد. من منتظر هستم ببينم كادر فنى در خصوص اين موضوع به چه جمع بندى مى رسد.


• شرايط كارى پرسپوليس در فصل جارى با برنامه پر فشارى مواجه است. با اين وجود درصد موقعيت تيم را چقدر مى دانى؟
– ما از اول شروع كار و تمريناتمان با اين اميد و انگيزه دور هم جمع شديم كه بهترين عملكرد را در فصل جارى از خودمان به نمايش بگذاريم. درست است به قول شما برنامه كارى مان خيلى پرفشار است اما ما هم نفرات و نيروهاى خوبى داريم كه اين توانايى را دارند كه از اين آزمون ها سربلند بيرون بيايند.

در حال حاضر تيم ما مشكل خاصى ندارد و از آمادگى روحى و فنى خوبى برخوردار است. همين مساله اميدوارمان مى كند كه در هر ۳ جام بهترين عملكرد را از خودمان در طول فصل به نمايش بگذاريم.


• در مجموع فكر مى كنى شرايط پرسپوليس براى حضور موفق در بازى هاى رسمى مهيا باشد؟
– ما اردوهاى خوبى در آلمان و اردبيل داشتيم و به لحاظ بدنى مشكل خاصى نداريم و با انجام بازى هاى دوستانه هم از نظر هماهنگى به حد آمادگى خوبى رسيده ايم. با توجه به شرايط موجود تا حدود بسيار زيادى خيالمان راحت است و قصد داريم با شرايط روحى و روانى خوبى كه برايمان به وجود آمده، استارت پر قدرتى در ليگ برتر داشته باشيم.


• يعنى بايد در انتظار يك تيم خوب باشيم؟
– قطعاً همين طور است. بعد از چند ماه دورى از شرايط بازى هاى رسمى، منتظر شروع ليگ و بازى ها اصلى مان هستيم و دوست داريم ليگ هر چه زودتر شروع شود تا بتوانيم نتيجه تلاش و زحماتى كه در فصل بدنسازى كشيده ايم را در زمين بازى بگيريم.


• در پايان صحبت هايت، براى هواداران پرسپوليس صحبت خاصى ندارى؟
– يكى از مهمترين فاكتورهاى ما براى موفقيت در هر ۳ جام حمايت خوب هواداران است.
پرسپوليس هميشه از داشتن هواداران پر تعداد و پر شور به خود مى بالد. اميدوارم امسال هم مثل سال هاى قبل از حمايت آنها برخوردار باشيم. از آنها يك خواسته  هم دارم و آن اين است كه با صبر و حوصله از روز اول از ما حمايت كنند و تحت تأثير برخى شيطنت ها قرار نگيرند و به تيم زمان بدهند تا خواسته  آنها را به نحو احسن برآورده سازيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)