هاشميان گفت نبينم بيايي توي پاي من
مرجع خبری پرسپولیس : بازگشت اميدواركننده‌اي داشت. اردوي آنتاليا و دو بازي در تورنمنت چهارجانبه اين بندر جنوبي تركيه براي هر كس خوب نبود، براي او عالي تمام شد.

 

آقا مجتبي از اردوي تركيه و بازي‌هاي تداركاتي بگو. راضي‌كننده بود؟
‌‌واقعا اردوي خيلي خوبي بود. در شرايط آب و هوايي خيلي خوب بدنسازي كرديم و در اولين بازي مقابل تيمي از بوندس‌ليگا قرار گرفتيم كه دورتموند را شكست داده و با تمام قوا به اين بازي‌ها آمده بود. فكر مي‌كنم اين بازي‌ها محك خوبي بود براي ما چرا كه قرار است در ليگ قهرمانان آسيا مقابل تيم‌هاي قدرتمندي بازي كنيم. امكانات اردو هم واقعا خوب بود. تغذيه خيلي خوب، استراحت به موقع كه اميدوارم در بازي‌هاي ليگ‌ تاثيرش را نشان دهد و ما نتايج خوبي بگيريم.

 

چطور شد مقابل آنتاليا اسپور آنقدر بد بازي كرديد؟

 

من فيلم آن بازي را براي شما مي‌آورم. 2 گل از 3 گل آنها واقعا آفسايد بود. داور آن بازي واقعا اذيت‌مان كرد و نمي‌گذاشت ما برنده باشيم. شايد اگر يك تيم آلماني مقابل‌مان بود بهتر مي‌شد اما آن داور پنالتي روي بادامكي را نگرفت و مطمئن بوديم به ضرر ما سوت مي‌زند.


اما همين باخت باعث شد در تورنمنت چهارجانبه چهارم شويد.
‌‌خب ما در شرايط اردو و آماده‌سازي بوديم. روزي دو جلسه تمرين مي‌كرديم و در بازي‌هاي‌مان به آن صورت دنبال نتيجه نبوديم. مي‌خواستيم تيم‌مان را محك بزنيم و خدا را شكر كه به هدف‌مان هم رسيديم.

 

درباره نمايش خودت در اين تورنمنت هم بگو.
من يك دوره حدودا 4-3 ماهه مدام در حال فيزيوتراپي و آب درماني بودم و سبك كار مي‌كردم اما جا دارد از علي آقا تشكر كنم كه به من انگيزه داد تا برگردم. فكر كنم مقابل اينتراخت و آنتاليا اسپور خوب بازي كردم و كاري كردم مدافعان چپ اين دو تيم جرات نفوذ كردن نداشته باشند. دو سه حركت خيلي خوب هم داشتم و چند كار تركيبي خوب انجام دادم.

 

پس هم خودت و هم كادر فني از بازي راضي بوديد؟
‌بله و اميدوارم جواب محبت‌هاي كادر فني به ويژه علي‌آقا كه همه جوره پاي من ايستاد را در طول ليگ بدهم.

 

مي‌گفتند وحيد هاشميان از اينكه يكي دو بار با او ناهماهنگ بودي به تو اعتراض كرده، درست است؟
‌نه،‌ اتفاقا وحيد هاشميان پسر خيلي خوبي است. يك لحظه من جلويم را نديدم و با هم قاطي كرديم اما آقا وحيد به من گفت «نبينم بيايي توي پاي من». هاشميان با من شوخي كرد. او بزرگ ماست، فوتباليست با اخلاقي است و دوستش داريم. مطمئنا هاشميان مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند.


داستان برخوردت با عليرضا محمد در تمرين اول آنتاليا چه بود؟
ما داشتيم تمرين حفظ توپ و پرسينگ انجام مي‌داديم. علي‌محمد خيلي خوب كار مي‌‌كرد. يك برخوردي با او داشتم كه به خاطر توپ بود اما علي داد زد چون پايش درد گرفته بود. اصلا درگيري نبود و يك اتفاق معمولي بود كه در تمرين‌ها رخ مي‌دهد.

 

اما در تهران هم يك بار با هم درگير شده بوديد. نكند با هم مشكل داريد؟
‌نه اصلا. محمد از من بزرگتر است و احترامش برايم واجب. اگر او توي گوش من هم بزند چيزي به او نمي‌گويم.

 

چرا در ضربات پنالتي مقابل اينتراخت ضربه‌ات را آنقدر بد زدي؟
من كلا خوب پنالتي مي‌زنم و در تمرين‌ها اميد اول پنالتي‌ زدن هستم. واقعا از من بعيد بود اينطوري ضربه بزنم. صد در صد قبول دارم كه بد زدم اما مطمئن باشيد ديگر اين اتفاق تكرار نمي‌شود.

 

فكر مي‌كني بعد از حضور در تورنمنت‌هاي تركيه و امارات، پرسپوليس در ليگ بهتر كار خواهد كرد؟
‌صد در صد. مطمئن باشيد. علي آقا تصميم قاطعي گرفته تا شرايط تيم را بهتر كند و بايد حتما بهتر نتيجه بگيريم.

 

به عنوان يكي از دوستداران تيم ملي آرژانتين حتما از انتخاب مسي به عنوان مرد سال فوتبال دنيا خوشحال شده‌اي؟
اتفاقا نه. من از دست مسي به خاطر اذيت كردن مارادونا و اينكه در جام جهاني كمكش نكرد ناراحتم. درست است. او بهترين بازيكن دنيا است اما چون به مارادونا كمك نكرد از او ناراضي‌ام. اگر ژاوي و اينيستا در بارسلونا نباشند مسي نمي‌تواند كاري كند. به نظر من ژاوي يك بازيكن استثنايي است و او بايد انتخاب مي‌شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)