مرجع خبری پرسپولیس : امسال نسبت به سال گذشته كمتر بازي مي‌كند و اوايل فصل تا پاي جدايي از پرسپوليس پيش رفت و در آخرين روزهاي فصل نقل و انتقالات، تكليف او براي ماندن در پرسپوليس مشخص شد و بعد از گذشت هشت هفته باز هم زمزمه‌هاي جدايي‌اش از اين تيم به گوش مي‌رسد البته خود او اين حرف‌ها را تكذيب مي‌كند.

بازي كه مقابل پاس انجام داديد، طرفداران را نگران كرده است.
■ هميشه حق با هواداران است. ما نيمه اول خوب بازي كرديم. موقعيت‌هاي زيادي ايجاد كرديم ولي متاسفانه فقط از يك موقعيت استفاده كرديم و در ضربات آخر خودخواه بوديم و اگر خودخواهانه به توپ‌ها ضربه نمي‌زديم مي‌توانستيم پاس را با گل‌هاي زيادي شكست دهيم. در نيمه دوم پاس از زمان بهتر استفاده كرد و گل تساوي را وارد دروازه ما كرد.

 

فكر مي‌كنيد ايراد از كجاست، چرا خوب گل نمي‌زنيد تا متكي به يك گل نباشيد؟
■ ما بايد خوب تمرين كنيم كه بتوانيم از موقعيت‌ها بهترين استفاده را ببريم. تنها نقطه ضعف ما نداشتن تمركز است و تيم از اين ناحيه ضربه مي‌خورد. ما بايد به خودباوري برسيم تا بتوانيم در صدر جدول قرار بگيريم و انتظارات هواداران را برآورده كنيم.

اين فصل كمتر بازي مي‌كني، در فصل قبل در اكثر بازي‌ها بودي و حتي خيلي‌ها منتظر ورود تو به بازي بودند.
■ اين نظر كادر فني است من از همان آمادگي قبلي برخوردار هستم. مطمئن هستم كه در بازي‌هاي آينده به من اعتقاد بيشتري پيدا مي‌كنند. البته به نظر من بايد اين سوال را از كادر فني بپرسيد . در هر صورت اميدوارم از من استفاده بيشتري ‌شود تا بتوانم براي تيم مفيد واقع شوم.

بازي با شهرداري تبريز را چطور پيش‌بيني مي‌كنيد.
■ حتما بازي سختي داريم. اين تيم از مربي خوبي بهره مي‌برد. هميشه بازي با تيم‌هاي ته‌جدولي مشكل است، آنها چيزي براي از دست دادن ندارند و كار مشكلي هم برابر هواداران اين تيم داريم اما با توجه به اينكه اين تيم چند بازيكن اصلي خود را در اختيار ندارد شرايط براي كسب هر 3 امتياز بازي مهيا است و اگر تيم ما بي‌دقت نباشد مي‌توانيم به راحتي امتياز بگيريم.

 
شايعاتي مبني بر تذكر جدي سرمربي تيم به تو هست، قبول داري؟
■ درباره بازي هيچ‌كس به من تذكر نداده، اين ساخته ذهن شايعه‌پردازان است. احتمالا به خاطر اينكه مدتي است تلفن‌هايم را جواب نمي‌دهم، دنبال شايعه پردازي هستند. ممكن است سرمربي در حين تمرين به بازيكنان تذكر دهد و من هم قبول دارم به هر حال سرمربي حق دارد به بازيكن تذكر دهد و نكاتي را به او گوشزد كند.

 

  باز هم متاسفانه صحبت‌هايي درباره مسائل اخلاقي شما شايعه شده، علت آن چيست؟
■ همه من را مي‌شناسند. به دنبال حاشيه نيستم، احتمالا سوژه‌اي براي صحبت كردن و شايعه ساختن پيدا نكردند و مشغول پرداختن به اين موضوعات شدند. من مشكلي ندارم و سرم به كار خودم است. نمي‌خواهم وارد حاشيه‌ها شوم. احساس مي‌كنم از اين ناحيه ضربه مي‌خورم. اين وصله‌ها به من و آدم‌هايي مثل من نمي‌چسبد.

زمزمه‌هايي هم درباره جدايي‌ات در نيم‌فصل به گوش مي‌رسد.
■ من درباره اين حرف‌ها اطلاعي ندارم، فكر نمي‌كنم كسي در اين‌باره صحبت كرده باشد.

  

بعضي‌ها اعتقاد دارند،در گلي كه از پاس خورديد، مدافعان مقصر بودند. براي بازي با شهرداري برنامه و تمرين خاصي صورت گرفته است؟
■ در هر گلي كه وارد دروازه تيم مي‌شود همه تيم مقصر هستند. وقتي امتياز از دست مي‌دهيم نبايد دنبال مقصر باشيم همه مقصر هستند و بايد تلاش كنيم نقاط ضعف را بهبود بخشيم و حتما براي بازي‌هاي بعدي برنامه داريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)