پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقداست که به جز ۳ بازیکن سپاهان، دیگر بازیکنان این تیم به لحاظ فنی در یک سطح هستند.

مجتبی حسینی درباره دیدار فینال جام حذفی در تهران گفت: پس از آنکه در 2 بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن اصفهان و داماش گیلان میهمان بودیم، حالا در فینال میزبان هستیم که این موضوع شرایط خوبی را برای ما فراهم خواهد کرد. قطعا بازی کردن در ورزشگاه آزادی خیلی ساده‌تر از بازی کردن در فولادشهر است.

وی در ارتباط با تعطیلی چند هفته‌ای بازی‌های پرسپولیس عنوان کرد: بدون شک این تعطیلات به تیم ما ضربه زده و بازیکنان را از شرایط مسابقه دور خواهد کرد، به ویژه در شرایط کنونی که پایان فصل است و بدن بازیکنان خسته. اما با این حال ما به این جریانات مثبت فکر می‌کنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص برنامه این تیم برای تعطیلات اظهار داشت: سعی می‌کنیم در این مدت  2 بازی تدارکاتی برگزار کنیم که یکی از آنها احتمالا با سایپا خواهد بود. هرچند بازی با ملوان هم می‌تواند در حکم یک بازی تدارکاتی خوب برای فینال جام حذفی باشد.

حسینی در واکنش به حضور نداشتن 2 بازیکن تاثیرگذار سپاهان در فینال جام حذفی تاکید کرد: سپاهان تیم پر مهره‌ای است که به یک بازیکن خاصی متکی نیست. به مانند بازی با استقلال که بازیکنان جایگزین به راحتی بازی کردند. البته باید بگویم که در سپاهان به جز خلعتبری، نویدکیا و سوکای که از سطح بالایی فنی برخوردارند، سایر بازیکنان در یک سطح هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)