تعطیلی لیگ برای ما بد نشد

مرجع خبری پرسپولیس : مجتبی زارع برخلاف بعضی‌ها که تعطیلی لیگ را به ضرر تیم‌ها می‌دانند، این تعطیلی را برای پرسپولیس موثر می‌داند و معتقد است پرسپولیس توانست با استفاده از تعطیلات در اردوی مشهد ریکاوری خوبی کند و بیش از پیش، آماده شود.

 

در جریان تمرینات در اردوی مشهد، شاهد تذکرهای زیاد علی دایی به تو بودیم! ماجرا چه بود؟

بالاخره آقای دایی نظارت دقیقی روی تمرینات دارد و هر وقت که لازم باشد نکاتی را به بچه‌ها گوشزد می‌کند. تمرینات ما هم تمرینات جدی و سنگینی بود. در یکی دو مورد هم برخورد غیر عمدی بین بازیکنان از جمله من و دیگران پیش آمد که آقای دایی تذکر دادند. بعضی نکات هم نکات فنی بود.

 

ارزیابی‌ات از اردوی پرسپولیس در مشهد چیست ؟

 

ببینید! همین که در این اردو این فرصت پیش آمد که کادر فنی، برنامه‌های تاکتیکی‌اش را پیاده کند و برای رفع نقاط ضعف انفرادی و تیمی وقت و انرژی بگذارد برای ما یک دنیا ارزش داشت. اینها همه جدای از این بود که بودن در شب‌های احیا در مشهد حال و هوای عجیبی دارد که امام رضا(ع) ما را طلبیده بود و این حال و هوا نصیب ما هم شد.

 

به نظر اردوی بی حاشیه‌ای هم بود.
بله. این هم کم حسنی نیست برای پرسپولیس. این که بتواند در محیطی آرام و دور از حاشیه‌ها تمرکزش را فقط روی تمرینات بگذارد.

 

در مجموع، انگار تعطیلات لیگ برای پرسپولیس بد تمام نشد ؟
بله. به نظر من این تعطیلات برای ما خوب بود. بازی‌ها در لیگ بسیار فشرده انجام می‌شد و فشردگی تمرینات و فاصله کوتاه بین مسابقات، فشار زیادی را روی بازیکنان آورده بود. اما این تعطیلات و برنامه ریزی خوب برای اردوی مشهد، فرصت خوبی برای ریکاوری بازیکنان بود. این ریکاوری باعث می‌شود احتمال مصدومیت‌ها کمتر شود . به لحاظ فنی هم دوره خوب و موثری بود. هر چند فکر می‌کنم همین یک بار کافی است و ادامه مسابقات لیگ باید با برنامه ریزی بهتری انجام شود.

 

پتانسیل پرسپولیس امسال چقدر است ؟ حضور در جمع تیم‌های بالای جدول، قهرمانی جام حذفی، قهرمانی لیگ یا حضوری موثر در آسیا؟
حضور در جمع تیم‌های بالای جدول که بدیهی ترین هدفی است که تیمی مثل پرسپولیس باید از قبل برای خودش مسجل بداند. ما سال گذشته با وجود اینکه از نیمه راه منسجم شدیم اما توانستیم قهرمانی جام حذفی را به دست بیاوریم. امسال که از ابتدای فصل، با کادر تثبیت کادر فنی و برگزاری اردوهای خوب پیش از فصل، پا به مسابقات گذاشتیم، هم قهرمانی جام حذفی را می‌خواهیم هم قهرمانی لیگ را. حتما هم در آسیا تیم خوبی خواهیم بود.

 

مثل اینکه به این پرسپولیس خیلی اطمینان داری ؟
چرا اطمینان نداشته باشم ؟ ما از دروازه بان تا فوروارد، ترافیک بازیکنان خوب داریم. در همه پست‌ها بین بازیکنان رقابت است. کادر فنی و مدیریت خوبی داریم. پس فکر می‌کنم حتما از مدعیان لیگ و از تیم‌هایی هستیم که در آسیا هم حضور خوبی خواهیم داشت.

 

صحبت دیگری اگر داری…
حرف اصلی من با هواداران پرسپولیس است. پرسپولیس بدون هوادارانش چیزی نیست. پرسپولیس یعنی هوادارانش و همیشه هم با حمایت هوادارانش به موفقیت رسیده است. از آنها می‌خواهم مثل همیشه در کنار این تیم باشند و نگذارند ورزشگاه‌ها خالی بماند. هر طور شده در کنار تیم‌شان باشند تا موفقیت ما تضمین شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)