مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر كادر فني به من اعتماد مي‌كرد و اجازه مي‌داد ضربه پنالتي را بزنم، حتما گل مي‌شد.

مجتبي زارع اظهار داشت: بايد بازي مقابل سپاهان را مي‌برديم. همه اين مسابقه را ديدند و متوجه شدند ما بايد 100 درصد پيروز مي‌شديم. از دقيقه 30 بازي در اختيار ما بود و حق ما باخت نبود، چون 2 پنالتي را از دست داديم.
وي درباره نيمكت نشيني‌اش در ديدار مقابل سپاهان عنوان كرد: با نظر كادر فني روي نيمكت نشستم. از دقيقه يك تا 90 آماده‌ام تا هر زمان كه تيم به من نياز داشت وارد زمين شوم و تأثيرگذار باشم.
زارع ادامه داد: هواداران در اين ديدار خيلي زجر كشيدند، اما خوشحالم با ورودم به زمين موفق شدم يك پنالتي براي پرسپوليس بگيرم. دوست دارم در تمام مسابقات هواداران را شاد كنم چون آنها خيلي سختي مي‌كشند.
زارع درباره صحنه پنالتي گفت: مطمئن باشيد كه پنالتي كاملأ درست بود و اگر كادر فني به من اعتماد مي‌كرد و اجازه مي‌داد ضربه پنالتي را بزنم، حتمأ گل مي‌شد. در تيم ملي بارها با رحمتي تمرين كرده‌ام و نقاط ضعف او را به خوبي مي‌شناسم. هيچ كس مثل من در پرسپوليس روي رحمتي شناخت ندارد.
وي افزود: در طول هفته تمرينات خوبي را انجام داده بوديم، اما شرايط جوي ما را غافلگير كرد و تمام برنامه‌هاي ما را به هم ريخت. اميدوارم در مسابقات آينده با رفع اشتباهات در گلزني موفق باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)