مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس تاکتیک تهاجمی تیمش را دلیل اصلی پیروزی مقابل تیم فوتبال سایپا دانست.

“مجتبی شیری” در این مورد گفت: این برد در پی تلاش همه اعضای تیم به دست آمد اما شیوه و تاکتیک تهاجمی که از سوی کادر فنی اتخاذ شده بود به خوبی جواب داد و توانستیم یکی از قدرتمندترین تیمهای لیگ را با یک نتیجه عالی شکست دهیم.

وی اضافه کرد: من به عنوان مدافع چپ تیم وظیفه تهاجمی زیادی داشتم و این برخلاف بازیهای قبل اتفاق افتاد. شاید نفوذهای من باعث شد که حریف بخواهد از جناح چپ ما حمله کند و در یکی، 2 صحنه این کار را انجام داد و خطرساز واقع شد.

مدافع سرخپوشان در ادامه افزود: سایپا برخلاف حریفان قبلی برای دفاع و گل نخوردن مقابل ما قرار نگرفت و فوتبال رو به جلویی را به نمایش گذاشت. به نظر من اگر همه تیمها با این روش مقابل پرسپولیس بازی کنند آن وقت کسب پیروزی برای ما آسان‌تر خواهد شد.

شیری دلیل تعویضش را خستگی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه در دفاع و حملات تیم نقش زیادی داشتم فشار زیادی را تحمل کردم و به این خاطر کادر فنی تصمیم گرفت یک مدافع دیگر را جایگزین من کند تا حملات حریف خنثی شود.

این بازیکن در خاتمه اظهارداشت: نباید فکر کنیم با این پیروزی دست به کار بزرگی زده‌ایم بلکه پرسپولیس باید در همه دیدارها اینگونه ظاهر شود و نتیجه بگیرد تا هرچه زودتر به صدر جدول برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)