مرجع خبری پرسپولیس : «با وجود آن كه از شرايط فصل پيش خود در پرسپوليس به هيچ وجه رضايت ندارم، ولي باشگاه، راه رفتنم را هم بسته است.»

 

مجتبی شيري با اعلام این مطلب و تاکید بر اینکه اين كه 7 بازي ملي در كارنامه دارد، ادامه داد: در اغلب اردوهاي تيم ملي در زمان سرمربيگري دايي و قلعه‌نويي، حضور داشته‌ام و فكر مي‌كنم اكنون در 30 سالگي زمان مناسبي براي نيمكت‌نشيني‌ام نيست، بنابراين ترجيح مي‌دهم در جايي حضور داشته باشم كه به من احتياج بيشتري باشد.


مجتبي شيري، مدافع شيرازي و چپ پاي پرسپوليس در تشريح اين جمله خود گفت: فصل گذشته شرايط مناسبي در تركيب پرسپوليس نداشتم و هر وقت بازي قابل قبولي انجام مي‌دادم، باز در تركيب بازي بعدي تيم قرار نمي‌گرفتم. هر چند كادر فني، دليل اين موضوع را تعدد بازيكنان هم‌پست من ذكر مي‌كرد، ولي براي من كه در سال‌هاي پيش مرتبا در تركيب اصلي قرار مي‌گرفتم و در اغلب موارد به اردوهاي تيم ملي دعوت مي‌شدم، اين امر خيلي دشوار بود.


شيري با اعلام اين كه 7 بازي ملي در كارنامه دارد، ادامه داد: در اغلب اردوهاي تيم ملي در زمان سرمربيگري دايي و قلعه‌نويي، حضور داشته‌ام و فكر مي‌كنم اكنون در 30 سالگي زمان مناسبي براي نيمكت‌نشيني‌ام نيست، بنابراين ترجيح مي‌دهم در جايي حضور داشته باشم كه به من احتياج بيشتري باشد.


 

شيـــري افزود: 3 باشگاه ليگ برتري به من پيشنهاد بازي داده‌اند ولي باشگاه پرسپوليس كه يك سال ديگر از قراردادم با آن باقي مانده است، شرط سنگيني بر سر اين انتقال قرار داده و بابت صدور رضايت‌نامه‌ام خواهان 300 ميليون تومان شده است كه فكر نمي‌كنم تهيه چنين رقمي، بعلاوه دستمزد من از عهده هيچ باشگاهي برآيد. پس ناچارم در پرسپوليس بمانم.مجتبي شيري اضافه كرد: پست اصلي و مورد علاقه من، دفاع مياني است ولي در تمام پست‌هاي دفاعي از جمله هافبك دفاعي بازي كرده‌ام و به همين دليل، پرسپوليس از رفتنم استقبال نمي‌كند.

آنها بيشتر مرا براي بازي در دفاع چپ مدنظر دارند و اميدوارم اگر در اين تيم ماندم، با شرايط سال گذشته روبه‌رو نشوم و بتوانم در تركيب اصلي و ثابت قرار بگيرم، چون واقعا هدفم پول و اين طور مسائل نيست بلكه تنها مي‌خواهم بازي كنم و روي نيمكت ننشينم.

مجتبي شيري راجع به برادر هم‌باشگاهي خود گفت: البته قرارداد مهدي با پرسپوليس هم تا سال آينده ادامه دارد و فكر مي‌كنم او مشكلي با باشگاه نداشته باشد، اما بايد منتظر بازگشتش از مسافرت بود تا ببينيم خود چه تصميمي دارد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)