مرجع خبری پرسپولیس : تيم پرسپوليس از سرى رقابتهاى هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال بايد به مصاف ابومسلم مشهد برود. قبل از اين ديدار با مجتبى شيرى مدافع سرخپوشان پايتخت همصحبت شديم كه ماحصل گفت وگو با وى را در ادامه مى خوانيد:
•شرايط فعلى پرسپوليس چطور است؟
– خوشبختانه در حال حاضر همه چيز خوب پيش مى رود. با اين كه هفته قبل مقابل استيل آذين شكست خورديم اما آن ديدار را فراموش كرديم و حالا تمام فكر و ذكرمان اين است كه ابومسلم را شكست دهيم و در جدول بالا بياييم.

• تركيب خط دفاعى پرسپوليس در اين فصل تغييرات زيادى داشته است. علت اين موضوع چيست؟

– در اين خصوص سرمربى تيم بهترين تصميم گيرنده و بهترين پاسخگو هستند . كرانچار در ۱۵ هفته گذشته با توجه به شرايط بازيها تركيب تيم را انتخاب كرده و نفرات بازى كرده اند.
• با سيستمى كه كرانچار برگزيده در چند بازى نميكت نشين شدى ! در اين مورد صحبت كن!
– مگر ايرادى دارد يك بازيكن به خاطر منافع تيم روى نيمكت بنشيند. در برخى بازى ها كرانچار تصميم گرفته من روى نيمكت بنشينم و من هم اطاعت كردم. شخصاً معتقدم برد پرسپوليس به هر مسأله ديگرى از جمله بازى كردن چند بازيكن خاص ارجحيت دارد. پرسپوليس تيم بزرگى است و براى ما بازيكنان همين كه در اين تيم حضور داريم، افتخار است.
• بازى با ابومسلم را چگونه ارزيابى مى كنى؟
– ابومسلم با فرهاد كاظمى تيم ديگرى خواهد بود وا ين كار ما را سخت مى كند.
– نكته ديگر اين است كه ابومسلم در هفته هاى گذشته نتايج ضعيفى گرفته و با توجه به حساسيت هاى بالاى ديدار با پرسپوليس قطعاً بازيكنان اين تيم انگيزه زيادى براى درخشيدن دارند. ما نيز براى ۳ امتياز به ميدان مى رويم و معتقدم اين پيروزى نياز ماست.به هر حال اميدوارم شرايط به نحوى پيش برود كه بتوانيم به هدف خود كه همانا كسب ۳ امتياز است، دست يابيم.
• به نظرت پرسپوليس در اين فصل چه مقامى كسب خواهد كرد؟
– در ابتداى فصل هدفمان قهرمانى است و در نيم فصل دوم براى رسيدن به آن تلاش مى كنيم. به نظر من پرسپوليس پتانسيل قهرمان شدن را داراست و با كمى تلاش مى توانيم به اين عنوان نائل آييم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)