پرسپولیس نیوز : سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش در سه بازی تدارکاتی اخیر روند خوبی داشته است.

مجید جلالی درباره دیدار تدارکاتی برابر پرسپولیس اظهار کرد: شما از بازی تدارکاتی اهدافی دارید و می‌خواهید ببینید کارهایی که انجام داده‌اید تا چه حد ثمربخش بوده است. امروز هم به عنوان یک بازی دست‌گرمی دیدار خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در سه بازی قبلی‌مان مسیر خیلی خوبی را طی کرده‌ایم و به نظرم پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم . در این بازی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کرده‌ایم اما با بی‌دقتی آن‌ها را هدر می‌دادیم. در بازی تدارکاتی پیروزی نباید شما را فریب دهد و باخت هم نباید شما را ناراحت کند.

جلالی درباره این موضوع که گفته می‌شود شورای تامین اجازه حضور علی کریمی در این بازی را نداده گفت: اصلا این طور نیست. شورای تامین نه می‌تواند چنین صحبتی بکند و نه این کار را کرده است. شورای تامین فقط می‌تواند بگوید که این بازی برگزار شود یا نشود. از همان روز اولی که برگزاری این بازی قطعی شد، من به کریمی گفتم که شما باید در این بازی استراحت کنید و امروز صبح هم به او یک تمرین سنگین داده بودیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره احتمال حضور نکونام در این تیم گفت: این بازی‌های تدارکاتی نیاز ما را در پست‌های مختلف نشان می‌دهد و ما سعی می‌کنیم بر اساس نیازهایمان یارگیری کنیم. با این حال تا زمانی که چیزی مشخص نشده، نمی‌توانم درباره حضور بازیکنان مختلف اظهار نظر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)