پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: از زمانی که زمین ورزشگاه تختی را در اختیار گرفته‌ایم، تمرینات خوبی داشتیم و امیدواریم در این فصل جزو چهار تیم برتر باشیم.

مجید پروین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با وجود مشکلاتی که وجود داشت ما سعی کردیم کار خودمان را زودتر شروع کنیم ولی با توجه به اینکه باید صبر می‌کردیم محل تمرینات مشخص شود، کار ما بیشتر مربوط به بازی‌های دوستانه می‌شد که در جریان آن سعی کردیم نفرات تستی را به بازی بگیریم که از جمع آنها چند بازیکن هم انتخاب کردیم. البته نفرات تستی که گرفتیم اکثرا تازه از رده نوجوانان بالا آمده‌اند و استفاده از آنها در این فصل کمی سخت است ولی بین آنها چند بازیکن خوب هم داریم.

وی ادامه داد: از تیم سال قبل هم 4، 5 بازیکن داریم که با تجربه‌تر شده‌اند. چند بازیکن هم که در آسیا ویژن بازی کرده‌اند نیز به ما پیوسته‌اند.

سرمربی تیم جوانان پرسپولیس اضافه کرد: از زمانی که زمین ورزشگاه تختی در اختیار گرفته شد، توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. هفته‌ای 3 تا 4 جلسه در این زمین تمرین داریم و یکی دو بازی هم انجام می‌دهیم. غیر از جمعه‌ها، هر روز برنامه داشتیم البته این هفته فشار را کم کرده‌ایم تا بچه‌ها آماده شروع مسابقات بشوند چون 22 مرداد باید در زمین دارایی نوین بازی کنیم.

پروین درباره عملکرد سرخپوشان در روز اول لیگ برتر خاطرنشان کرد: من فقط نیمه دوم را دیدم ولی شنیدم نیمه اول بازی خیلی خوبی بود که متاسفانه ندیدم. البته همان نیمه دوم هم با توجه به اینکه 4، 5 بازیکن را نداشتند، بد نبود و در مجموع فکر می‌کنم شرایط بهتر می‌شود و این تیم حتما از تیم سال قبل بهتر خواهد بود و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند و هواداران را خوشحال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)