پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس پس از پیروزی اخیر تیمش گفت: بازی‌های سنگینی داریم. بچه‌ها تا همینجا عالی کار کرده‌اند ولی می‌توانیم تا رتبه سوم و حتی دوم جدول بالا بیاییم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در ادامه رقابت‌های قهرمانی پایه‌های تهران، این هفته تیم‌های نونهالان و نوجوانان پرسپولیس به ترتیب با نتایج یک بر صفر و سه بر دو برابر تیم‌های راه آهن و پارسیان شکست خوردند اما جوانان پرسپولیس با نتیجه سه بر دو و گل‌های امیر روستایی، سینا اسدبیگی و محمدرضا ثامنی برابر کولاک البرز به پیروزی رسیدند.

در این دیدار؛ علی القوسی، صادق پورقاسم، محمدرضا ثامنی، عرفان کرم بخش، محمد حسین میرزایی، پدرام سلطانی، سینا اسدبیگی، احمد بهاروند، مرتضی خراسان، امیر روستایی، جعفر حمیدی، محمدرضا سلطانی و امیرحسین شهماری برای سرخپوشان به میدان رفتند.

جوانان پرسپولیس با این برد، پس از 27 بازی 47 امتیازی شدند و جایگاه چهارمی جدول را پس گرفتند.

مجید پروین پس از این دیدار درباره عملکرد تیمش و بازی‌های آینده افزود: در این بازی ابتدا با سه گل از حریف پیش افتادیم ولی بچه‌ها در دقایق پایانی فکر کردند کار تمام است و از تلاش دست کشیدند. البته تیم‌های در حال سقوط هم در این هفته آخر، خطرناک می‌شوند.

وی ادامه داد: ما سه بازی سنگین دیگر داریم. با نتایجی که در این هفته رقم خورد، می‌توانستیم به مکان سوم و حتی دوم هم برسیم. البته بچه‌ها تا همینجا عالی بودند ولی اگر تلاش کنند، می‌توانیم به این رتبه‌ها برسیم. ضمن اینکه در همین بازی بعد باید مقابل نفت و در خانه آنها بازی کنیم ولی تلاش خودمان را خواهیم کرد.

مربی جوانان پرسپولیس درباره اینکه شاگردانش در تیم امید پرسپولیس هم مورد استفاده هستند و سرمربی امیدها از نفراتی که در جوانان حضور دارند تمجید کرده و خواهان حفظ آنها برای تیم امید سال بعد شده است، خاطرنشان کرد: آقای شاه محمدی لطف داشته‌اند. البته ما هم اگر بتوانیم کمک کنیم، خوشحال می‌شویم. به هر حال این بچه‌ها سرمایه‌های باشگاه هستند و باشگاه برای آنها زحمت کشیده است. آنها قرارداد هم دارند و خودشان هم به پرسپولیس علاقمند هستند. به نظرم سرمایه‌های خوبی برای آینده باشگاه خواهند بود.

گفتنی است؛ در چارچوب رقابت‌های این هفته تیم‌های پایه، امیدهای پرسپولیس هم فردا یکشنبه برابر تیم امید عقاب در زمین آنها به میدان خواهد رفت. این دیدار از ساعت 14 در چارچوب دیدارهای عقب افتاده از هفته نوزدهم، جایگزین بازی با پیکان شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)