پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: در دو هفته پیاپی میهمان بودیم و با اینکه دربی را در خانه حریف بازی کردیم، به گواه آنچه در زمین مسابقه روی داد، این تیم استقلال بود که از شکست گریخت و از چنگ ما فرار کرد.

مجید پروین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پس از شکستی که برابر تیم مقاومت داشتیم این نگرانی برای بعضی بوجود آمده بود که دربی را واگذار خواهیم کرد ولی باید قبول کنیم مقاومت تیمی متفاوت است. آنها در سه سال گذشته و هر سال چند هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شده‌اند. براساس قرعه، بازی‌های سنگین ما پشت هم افتاده است و دو بازی پیاپی هم خارج از زمین خودمان داشتیم ولی بچه‌ها برابر استقلال پتانسیل خودشان را نشان دادند.

وی ادامه داد: استقلال در شروع بازی بهتر بود. به هر حال با شرایط زمین آشناتر بودند ولی پس از 15 دقیقه اول، ما توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و بازی را بهتر از آنها اداره کردیم. با قاطعیت می‌گویم حق ما کسب هر سه امتیاز بازی بود ولی به هر حال آنرا به خاطر عدم دقت در استفاده از فرصت‌هایی که داشتیم از دست دادیم.

سرمربی تیم جوانان پرسپولیس تصریح کرد: برابر مقاومت اشتباهات فردی داشتیم و بعد از دریافت یکی، دو گل تمرکز تیم بر هم ریخت ولی برابر استقلال از کار و تلاش بچه‌ها راضی بودم هر چند نتیجه رضایت‌بخش نبود. تعطیلی مسابقات در ماه رمضان فرصت خوبی است تا روی شرایط بدنی و ضعف‌هایی که در این سه بازی مشاهده شد بیشتر کار کنیم تا در شروع دوباره رقابت‌ها شرایط به مراتب بهتری داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)