پرسپولیس نیوز : مجتبی محرمی بازیکن محبوب دهه 60 و 70 پرسپولیس خوشحال است که با مهدی مهدوی کیا همبازی بوده ولی از این که در دورانی متفاوت با  علی کریمی توپ زده تاسف می خورد.

تمرین دیروز پرسپولیس با جشن تولد ˈ مجتبی محرمیˈ و ˈ امیر عابد زادهˈ پایان یافت. یاغی روز های گذشته سرخپوشان که به اعتقاد بسیاری یکی از بهترین های دفاع چپ آسیا است با موتور به درفشی فر آمد تا شمع 49 سالگی خود را خاموش کند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با موتور به تمرین پرسپولیس آمده به طنز گفت: اگر به من هم ماشین خوب داده شود با ماشین سر تمرین می روم.

محرمی در عین حال افزود: البته این را به طنز گفتم زیرا همان جشن تولدی که برای من گرفتند از هر چیزی برای من با اهمیت تر بود.ما فقط به احترام نیاز داریم.

** همه به تماشای فینال بیایند

وی در مورد دلایل محبوبیتش در میان هواداران پرسپولیس، گفت: من هیچ کار سختی انجام ندادم و اگر با تمام توان برای پرسپولیس بازی می کردم برای این بود که اعتقاد دارم هواداران ما ارزش فراوانی دارند و وظیفه من فقط این بود که آنها را خوشحال کنم.

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: من همین حالا هم به خاطر هواداران زندگی می کنم و باید همیشه احترام این هوادارانی که آمدند ما را تشویق کردند و تیم را با کمکشان قهرمان کردند ، حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: از هواداران می خواهم در بازی فینال جام حذفی مقابل سپاهان حضور پیدا کنند تا همه باهم جشن قهرمانی و مراسم خداحافظی مهدی مهدوی کیا را برپا کنیم.

ستاره سابق پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می کند و مطمئن باشید شانس زیادی برای قهرمانی میان هواداران مان داریم. همه چیز مهیا است و امیدوارم بازیکنان به حق خود برسند.

** خوشحالم با مهدوی کیا همبازی بودم

محرمی در بخش دیگری از این گفت و گو به مهدی مهدوی کیا اشاره کرد و گفت: خوشحالم که با او همبازی بودم و فکر می کنم مهدوی کیا یک بازیکن با اخلاق است که از نظر فنی هم توانایی های بسیار زیادی دارد. به طور حتم هواداران برای این بازیکن ارزشمند روزی فراموش نشدنی را رقم خواهند زد و امیدوارم این اتفاق همزمان با قهرمانی ما باشد.

وی تاکید کرد: او سال ها توانسته در بوندس لیگا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد که این نشان از توانایی های بالای او است و فکر می کنم مهدوی کیا شایسته بهترین تقدیر ها است.

محرمی در خصوص اینکه چرا فوتبال ایران امروز بازیکنانی مانند او ندارد، خاطرنشان کرد: باور کنید امروز فوتبالیست هایی داریم که بسیار بهتر از ما هستند اما متاسفانه قدر خودشان را نمی دانند و مطمئن باشید آنها می توانند از ما هم بهتر و هم محبوب تر باشند.

** امیدوارم امیر مانند احمدرضا شود

وی اظهار داشت: روز گذشته که در تمرین حضور پیدا کردم از امیر عابدزاده سئوال کردم تو بهتر هستی یا پدرت به شوخی پاسخ داد که او بهتر است .من هم گفتم اگر قدر خودش را بداند می تواند به هدف برسد .امیدوارم در کار خود موفق باشد و بتواند به دروازه بانی موفق مانند پدرش (احمد رضا عابدزاده) تبدیل شود. شاید هیچ کس تا امروز نتوانسته جای عابدزاده را بگیرد اما با تلاش می توانیم به این مهم برسیم.

وی ادامه داد: امیر عابدزاده هم به من گفت پدرم می گوید تو بهترین بودی اما من فکر می کنم امروز هم بازیکنانی داریم که می توانند از همه ما بهتر باشند و بازهم می گویم از آنها می خواهم قدر خود را بدانند.

** پول حق بازیکنان است

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پول باعث افت بازیکنان ما نشده است، گفت: این پول باید به بازیکنان پرداخت شود زیرا حق آنها است و حتی من فکر می کنم آنها می توانند در صورتی که زحمت زیادی بکشند پول بیشتری هم بگیرند. این درست نیست که ما چون پول نگرفته ایم بخواهیم بازیکنان امروز هم پول نگیرند.

** همیشه عاشق پرسپولیس بودم

محرمی افزود: یک بار با پیراهن علی کریمی به تمرین پرسپولیس رفتم و روز گذشته هم با پیراهن پرسپولیس این برای من یک افتخار بزرگ است زیرا همیشه عاشق پرسپولیس بوده ام.

وی ادامه داد: از همه بازیکنان و کادرفنی که همبازی های من بوده اند تشکر می کنم که به یاد من بودند. دیروز یکی از بهترین روز های من بود زیرا من فقط می خواهم به یادم باشند و پولی نمی خواهم.

** از رویانیان تشکر می کنم

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: باید از رویانیان به خاطر مراسم چهره های ماندگار تشکر کنم آنها یک کار بسیار زیبا در فوتبال ما انجام دادند که امیدوارم همیشه ادامه یابد. پیشکسوتان ما دنبال پول نیستند و آنها همین احترام ها را می خواهند و همین که به یاد پیشکسوتان باشیم برای ما از هرچیزی ارزشمند تر است.

وی افزود: دست همه هواداران را می بوسم که همیشه به یادم بوده اند. بسیار جالب است گاهی اوقات جوانانی جلوی من را می گیرند و ابراز علاقه می کنند که حتی زمان بازیگری من به دنیا نیامده بودند و تنها از خانواده های خود در مورد من شنیده اند. این برای من بسیار خوشحال کننده است. هرچه دارم از پرسپولیس است و هیچ گاه به غیر از این تیم به هیچ چیزی فکر نمی کنم.

محرمی در رابطه با استفاده از پیشکسوتان در کادرفنی پرسپولیس، گفت: این مساله به تیم ما کمک زیادی می کند و همه آنها حق شان است در کادرفنی حضور داشته باشند زیرا آنها بدون هیچ چشم داشتی برای پرسپولیس از جان مایه گذاشته اند.

** دوست داشتم با علی کریمی همبازی بودم

وی در مورد علی کریمی، اظهار داشت: خیلی دوست داشتم با علی کریمی همبازی بودم زیرا او بازیکن بسیار با تعصب و توانمندی در فوتبال امروز ما است.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص شرایط این تیم برای صعود به جام جهانی، گفت: متاسفانه کار تیم ملی ما بازهم به اما و اگر افتاد و شرایط بسیار سخت است. نمی دانم چرا می گذاریم کار به اینجا کشیده شود و واقعا شانس آوردیم بازی نخست خود مقابل ازبکستان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند تا همه ما از این اتفاق خوشحال شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)