پرسپولیس نیوز : مبلغ واگذاری پرسپولیس و استقلال در مزایده ۲۹۰ میلیارد تومان اعلام شده که بازیکن سال‌های دور سرخ‌پوشان اعتقاد دارد که تنها یک عاشق که تمکن مالی دارد، می‌تواند این تیم را بخرد.

 مجتبی محرمی، در مورد قرار دادن رقم ۲۹۰ میلیارد تومان به عنوان مبلغ پایه باشگاه پرسپولیس برای حضور در مزایده عنوان کرد: تنها کسی که عاشق است و تمکن مالی دارد می تواند پرسپولیس را بخرد. ۲۹۰ میلیارد پول کمی نیست و این مبلغ به عنوان رقم پایه قرار داده شده است. شک نکنید پرسپولیس عاشقان زیادی امثال حسین هدایتی دارد که آنها می‌توانند سهام باشگاه را را بخرند. امثال هدایتی در فوتبال زیاد هستند به شرط اینکه به آنها اجازه کار داده شود.

وی در رابطه با مشکلات عدیده‌ای که پرسپولیس در سال‌های اخیر با آنها روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس عدم واگذاری این تیم به بخش خصوصی است. بدون شک اگر باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و دوباره هواداران با ورزشگاه آشتی خواهند کرد. امیدوارم این بار شعارها تبدیل به عمل شود و مرد و مردانه این دو تیم را به کسانی که به آن عشق می‌ورزند و وسعت مالی دارند واگذار کنند تا دیگر هیچ وقت پرسپولیس با مشکلات مالی که گریبانش را گرفته هوادارانش را آزار ندهد.

پیشکسوت پرسپولیس در دهه ۶۰ و ۷۰ در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است بخشی از سهام باشگاه به پیشکسوتان تعلق بگیرد گفت: طبع پیشکسوتان آنقدر بالا است که تنها هدف آنها سربلندی و موفقیت پرسپولیس باشد. مطمئن باشید پیشکسوتان فقط باید به دنبال بهبود شرایط تیم هستند. درست است که شرایط مالی پیشکسوتان خوب نیست اما آنها به خاطر طبع بلندی که دارند فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنند و تمام آرزویشان سربلندی تیمی است که سال‌ها در آن زحمت کشیده‌اند.
وزرای اقتصاد، ورزش و جوانان و دادگستری دیروز در جلسه شورای قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قیمت پایه واگذاری دو باشگاه را به همراه یک مجموعه ورزشی ۲۹۰ میلیارد تومان تصویب کردند. پرسپولیس و استقلال چند سال است که در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و بسیاری از کارشناسان مشکلات این دو تیم را به خاطر عدم واگذاری به بخش خصوصی می‌دانند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)