مرجع خبری پرسپولیس : چرا من و امثال من باید ۳ ساعت پشت درب مدیریت باشگاه پرسپوليس در انتظار بمانیم؟ انتظار داریم حرمت ما نگه داشته شود.

 

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر جواد خیابانی از شاهرودی و حاجیلو به عنوان بهترین مدافعان چپ ایران نام برده این باز می‌گردد به نوع نگرش وی، ولی من هرگز نگفته‌ام می‌خواهم جواد خیابانی را بزنم.

 

مجتبی محرمی‌ افزود: این جنجال‌ها محصول تفکرات انسان‌هایی است که همواره در پی حواشی ورزش بوده‌اند. من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم وارد این مباحث زننده و دور از اخلاق شوم.

 

 

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط دربی ۷۱ گفت: معتقدم در این بازی هر تیمی‌ بتواند اندیشه‌های تاکتیکی مربیان خود را به خوبی پیاده کند طبعا شانس بیشتری برای کسب برتری دارد.

 

وی اضافه کرد: در کل معتقدم شرایط داخل زمین کاملا متفاوت است و این بازیکنان با تجربه هستند که می‌توانند نقش موثری در جریان بازی داشته باشند.

 

محرمی ‌یادآور شد: امیدوارم جریان این بازی طوری پیش برود که هم تماشاگران بازی جذاب و زیبایی را شاهد باشند و هم نهایتا این پرسپولیس باشد که با کسب پیروزی از زمین خارج می‌شود.

 

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: نه با حمید استیلی مشکل دارم نه با افشین پیروانی و نه افشین قطبی بلکه معتقدم هر کسی که به پرسپولیس خدمت کند و برای این تیم موثر باشد با همه وجود طرفدارش هستم و از او حمایت می‌کنم.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه تاکنون به گونه‌ای با پیشکسوتان این تیم رفتار کرده‌اند که می‌ترسم از بیم برداشت‌های نادرست سر تمرینات تیم حضور پیدا کنم.

 

محرمی‌ اظهارداشت: برای دیدن حبیب کاشانی چرا من و امثال من باید ۳ ساعت پشت درب مدیریت باشگاه در انتظار بمانیم و مگر غیر از این است که ما سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌ایم و انتظار داریم حرمتمان نگه داشته شود.

 

وی تصریح کرد: باز هم تکرار می‌کنم مگر خود کاشانی نمی‌گوید من یک ورزشی نیستم و معلمی‌حرفه اصلی من است پس چرا اجازه نمی‌دهد کسانی که در عرصه مدیریت کارنامه قابل قبولی دارند، وارد گود شوند و به پرسپولیس کمک کنند.

 

مجتبی محرمی‌ در پایان گفت‌و‌گوی خود خاطرنشان کرد: از طرفداران و دوستداران پرسپولیس تقاضا می‌کنم تا دقایق آخر بازی با استقلال تیم خود را تشویق و حمایت کنند و یقین داشته باشند این تشویق‌ها انگیزه بازیکنان را برای ارایه فوتبال جذاب و زیبا دو چندان خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)