پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم با حمایت از کادر فنی می‌تواند دوباره در مسیر موفقیت قرار گیرد و باید به فکر آسیا باشد.

«مجتبی محرمی» در گفت و گو با ایرنا در مورد پیش‌بینی قهرمانی پرسپولیس پنج هفته پیش از پایان لیگ، اظهار داشت: من پیشگو نیستم و در آن زمان فقط به پرسپولیس اعتماد داشتم. می‌دیدم که پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود و می‌تواند قهرمان شود.

وی اظهار داشت: وقتی گفتم پرسپولیس ۴ یا ۵ هفته زودتر قهرمان می‌شود همه چیز را سنجیده بودم. پرسپولیس تیم خوبی بود که تمام شرایط را برای قهرمانی داشت، امیدوارم که در فصل جدید هم این اتفاق رخ بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شکست این تیم مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: باخت به استقلال همیشه بد است اما باید این بازی را از ذهنمان بیرون بیاوریم. آن مسابقه تمام شده رفت و حالا پرسپولیس باید فکر آسیا باشد.

محرمی در خصوص ناراحتی «یحیی گل‌محمدی» بعد از شهرآورد، خاطر نشان کرد: ناراحتی او به حق است و باید در فصل نقل و انتقالات هر بازیکنی که مربی می‌خواهد جذب شود. به نظر من باید تمام و کمال از گل‌محمدی حمایت کنیم چون بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

وی ادامه داد: هر مربی ممکن است اشتباهاتی مرتکب شود ولی نباید یادمان برود که گل محمدی پوکر قهرمانی را برای پرسپولیس آورد، پس نباید ناشکر باشیم و به او حمله کنید.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس می تواند دوباره در مسیر موفقیت قرار بگیرد فقط باید از کادر فنی و تیم حمایت شود تا بتوانند با خیال راحت پرسپولیس را به موفقیت برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)