پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای اینکه بتواند از همین هفته‌های ابتدایی فصل از جمع صدرنشینان فاصله نگیرد به سه امتیاز کامل مسابقه پیش رو نیاز دارد.

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: اگرچه پرسپولیس روی کاغذ، بازی راحتی را مقابل نفت مسجد سلیمان پیش رو دارد اما تحت هیچ شرایطی نباید حریف را دست کم بگیرد.

وی افزود: پرسپولیس برای اینکه بتواند از همین هفته‌های ابتدایی فصل از جمع صدرنشینان فاصله نگیرد به سه امتیاز کامل این مسابقه نیاز دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر با بدشانسی مقابل سایپا متوقف شد اما در گام دوم توانست نفت آبادان را شکست داده و اولین پیروزی‌اش را جشن بگیرد.

محرمی تصریح کرد: خط دفاع و هافبک پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی داشت اما هنوز در خط حمله کمبودهایی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی تاکید کرد: یحیی‌گل محمدی مربی با تجربه‌ای است و به خوبی می‌داند تیمش را چگونه و با چه آرایشی مقابل نفت مسجد سلیمان به زمین بفرستد. او در این مدت که هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته نتایج خوبی کسب کرده است.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: بازی‌های پرسپولیس در لیگ فرصت خوبی است تا این تیم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به آمادگی کامل برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (پنج‌شنبه) در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)