پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنان، کادر فنی و مدیران پرسپولیس زحمت خود را می‌کشند اما این تیم باید نیمکتی قوی داشته باشد.

مجتبی محرمی، درخصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در این مسابقه بازی منطقی ارائه داد و بازیکنان دستورهای کادر فنی را در این دیدار خارج از خانه در زمین پیاده کردند.

وی در این باره که چرا سرخ‌پوشان همچنان از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنند،گفت: جذابیت فوتبال به همین اتفاقات است. پرسپولیس در خانه یک پنالتى از دست داد اما در قطر به نتیجه دلخواه خود رسید. دیگر نباید به این موارد بپردازیم.

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس در این مورد که این تیم برای مراحل بعد باید چه مواردی به تیم خود اضافه کند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید فقط بازیکنان جدید روی نیمکت خود داشته باشد. بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه تمام تلاش خود را می‌کنند اما همه قبول داریم پرسپولیس نیمکت قوی ندارد. ممکن است بازیکن دو اخطاره یا مصدوم شود، در این هنگام نیمکت قوی به کار می‌آید.

محرمی در پاسخ به این پرسش که جایگاه فوتبال ایران این است که تنها یک تیم در جمع هشت تیم برتر آسیا داشته باشد، گفت: جایگاه فوتبال ایران این نیست. تیم ملی ما اکنون صدرنشین آسیاست و پرسپولیس هم از گروه خود صعود کرده است، اما باید تلاش کرد تا به جایگاه بالاتری برسیم. باید بررسی شود که چرا تیم جوانان ما دو گل زده، چهار گل می‌خورد یا زمانی که یک گل به ثمر رسانده، دو بار دروازه خود را باز شده می‌بیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)