مجتبی محرمی از دخالت بعضی‌ها نسبت به کادر فنی موفق فعلی پرسپولیس همچنین فشار روی بعضی از بازیکنان جدا شده پرسپولیس نظرات خاصی دارد.

محرمی که جزئی از جامعه پیشکسوتان پرسپولیس به حساب می‌آید همواره به رک‌گویی مشهور بوده و این بار صراحتاً می‌گوید چرا برخی پیشکسوتان خوشنام که سابقه مدیریت هم دارند نباید روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بنشینند.

در خصوص شرایط مدیریت و استعفای رسول پناه چه صحبتی دارید؟ اتفاقی که پرسپولیس را با چالش‌های زیادی مواجه ساخته!
مدیریت مستعفی در فشار زیاد پول خیلی از بدهکاران را داد و تا جایی که می‌توانست در حد خودش کمک کرد اما این اواخر…
به نظر شما برای انتخاب مدیریت و خارج شدن از بحران فعلی باید چه راهکاری را در نظر گرفت؟
 الان هر کسی می‌آید فکر می‌کند صاحب تیم است اما بالاخره ما باید بدانیم که چه کاری درست است. حتماً باید یک مدیر خوب و کاربلد انتخاب شود. مدیری که پنج سال تا ۱۰ سال در رأس کار باقی بماند نه اینکه هنوز کارش را شروع نکرده یا برنامه‌اش را به اجرا درنیاورده او را کنار بگذارند. متولی پرسپولیس و استقلال، وزارت ورزش است به همین دلیل امیدوارم این وزارتخانه بهترین تصمیم را بگیرد چون پرسپولیس بزرگترین و پرهوادارترین تیم ایران است تیمی که پرچم ایران را در آسیا بالا برده و در ایران هم قهرمانی‌های متعددی را کسب کرده، نکته‌ای که نشان می‌دهد انتخاب مدیرعامل پرسپولیس باید با وسواس و دقت زیادی انجام شود تا کمتر شاهد خطا و اشتباه باشیم. پرسپولیس در شرایط فعلی در نزدیکی فینال آسیا قرار گرفته به همین دلیل انتخاب مدیری خوب و لایق بدون وقت تلف کردن باید هر چه زودتر انجام شود.
بعضی از پیشکسوتان بعد از تشکیل جلسه‌ای، ارائه راهکار داده‌اند برای هیأت مدیره قوی. شما چرا در جلسه پیشکسوتان حضور نداشتید؟!
حرف خودم نیست اما چرا از پیشکسوتانی مانند ضیا عربشاهی یا بهروز سلطانی یا دادکان و مایلی‌کهن و خیلی از پیشکسوتان دیگر دعوت به عمل نیامد. بالاخره باید نظر خیلی از پیشکسوتان در این جلسه مطرح و حرف‌شان شنیده می‌شد نه اینکه یک نفر بیاید و حرفی بزند و بقیه هم همان حرف را جلو ببرند. من گفتم حرف خودم نیست اما ما در پرسپولیس پیشکسوت بزرگ مانند دادکان و مایلی‌کهن و کلانی و خیلی از نفرات دیگر داریم که نظرات و ایده دارند. چرا نباید حرف این عزیزان شنیده و اجرایی شود و اصلاً مدیرعامل پرسپولیس هم از بین نفراتی مانند دادکان یا مایلی‌کهن یا فردی مانند گرشاسبی انتخاب شود که رزومه دارند البته شاید اشخاص دیگری هم باشند که می‌توانند بهترین باشند.
در صحبت‌های شما به نظر نوعی ناراحتی وجود دارد!
 بله من ناراحتم به خاطر اینکه نه تنها از یحیی گل‌محمدی که بعد از کالدرون تیم را تحویل گرفت و به چهارمین عنوان قهرمانی متوالی رساند و با پرسپولیس، پوکر زد و تیمش را با شایستگی به فینال رساند حمایت لازم انجام نمی‌شود؛ حتی شنیده می‌شود اشخاصی که خودشان گاهاً خیلی در ظاهر برای پرسپولیس دل می‌سوزانند درصدد برکناری یحیی هم بودند. این مسأله واقعاً جای ناراحتی دارد. رومنینگه کاپیتان سابق آلمان و بایرن که با تیم باشگاهی و تیم ملی کشورش به همه افتخارات رسیده، در مقطعی یک مربی جوان به نام فلیک را به عنوان سرمربی تیم بایرن معرفی می‌کند و اتفاقاً وقتی همین مربی جوان تیم بایرن را به خیلی از افتخارات ممکن می‌رساند، از او حمایت می‌کنند و درصدد براندازی او برنمی‌آیند اما نمی‌دانم چرا حالا که پرسپولیس بهترین نتایج را گرفته و تیمی در آسیا و ایران حریفش نمی‌شود از سرمربی این تیم حمایت نمی‌شود.
اما پرسپولیس مهره‌هایی مانند شجاع و نادری را از دست داده و چند محروم بزرگ هم برای فینال دارد!
همه این حرف‌ها درست اما پرسپولیس قبلاً هم چند بازیکن خوبش را از دست داد اما همه دیدند وقتی جدیدها آمدند کاری کردند کارستان و با هماهنگی تیمی پرسپولیس به فینال رسید. جدا شده‌هایی مانند شجاع و نادری و… بازیکنان خیلی خوبی بوده و هستند اما پرسپولیس به یک یا چند بازیکن وابسته نیست، به همین دلیل من با قدرت می‌گویم پرسپولیسی که من می‌بینم قهرمان آسیا می‌شود.
بعضی از هواداران پرسپولیس از شجاع و نادری و جدایی‌شان ناراحت شدند، خصوصاً نادری که به تیم رقیب رفت.
من احساس هواداران را خوب درک می‌کنم چون بالاخره انها بحق توقع دارند تیم‌شان بهترین نتایج را بگیرد و واقعاً قلب‌شان هم برای موفقیت تیم‌شان می‌تپد اما ما باید این را هم در نظر بگیریم که قبلاً هم بازیکن بین سرخابی‌ها جابه‌جا شده مثلاً احمدرضا و شاهرخ از استقلال به پرسپولیس آمدند یا مهدی هاشمی‌نسب و علی انصاریان از پرسپولیس به استقلال رفتند، این موارد بوده اما اصل این داستان و بخش بد این قضیه این است که می‌خواهند باعث از هم پاشیدگی تیم قهرمان شوند و آن را زمین بزنند اما من گفتم ان‌شاءالله با انتخاب یک مدیر خوب و باز شدن پنجره پرسپولیس و جذب چند بازیکن خوب توسط سرمربی، تیم پرسپولیس دوباره قدرتی مضاعف پیدا می‌کند.
اگر پول داشتند و خوب مدیریت می‌شد بازیکنانی مانند شجاع و نادری جدا نمی‌شدند.
ما اگر خودمان برای پرسپولیس مشکل درست نکنیم پرسپولیس در فینال هم می‌درخشد و قهرمان می‌شود و باز هم یک ایران را خوشحال می‌سازد، پس در شرایط سخت کنونی اجازه دهیم برنامه‌های تیم به خوبی پیش برود. پنجره‌اش باز شده و با جذب چند بازیکن جدید شرایط بهتر شود، هرچند با وجود جدایی دو بازیکن جدید هم معتقدم پرسپولیس از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است و چیزی برای موفقیت کم ندارد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)