کمیته استیناف محرومیت عبدالحمید رمضانی مدیر عامل باشگاه پاس همدان را بخشید.

 به گزارش فارس ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در فصل گذشته با توجه به اتفاقاتی که در لیگ دسته اول رخ داد احکامی را صادر کرد و برخی از مدیران و سرمربیان را از فعالیت در فوتبال محروم کرد.در این راستا عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس همدان جز افرادی بود که محروم شده بود اما کمیته استیناف در بررسی مجدد این موضوع رمضانی را تبرئه کرد.

رمضانی در این باره به فارس گفت: خوشبختانه اتفاقاتی که فصل گذشته در لیگ دسته اول رخ داد و کمیته انضباطی احکامی را ثابت کرد اما این مسائل مورد واکاوی قرار گرفت و چه در بحث مثبت و منفی مواردی اصلاح شد. در همین راستا کمیته استیناف مرا مقصر نداست و محرمیتم را بخشید.

وی درباره احکامی که در خصوص سرمربی ومدیر رسانه‌ای پاس صادر شده بود، خاطر نشان کرد: محرومیت طیری و خلف از 6 ماه به چهار ماه کاهش یافت.

مدیر عامل باشگاه پاس در خصوص وضعیت این تیم تصریح کرد: ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و هفته آینده هم روز دوشنبه دیدار دوستانه مقابل صبا برگزار خواهیم کرد و خود را برای دیدار اولین هفته مقابل نفت مسجد سلیمان آماده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا پاس تیم را برای صعود به لیگ برتر بسته یاد آور شد: بحث کادر فنی و بازیکنان هشتاد درصد نتیجه گیری تیم را رقم می‌زند که ما در این زمینه به خوبی عمل کردیم و 20درصد مابقی به شانس و اتفاقاتی برمی‌گردد که در مسابقات رقم می‌خورد.

تیم فوتبال پاس همدان با سرمربیگری مجتبی خورشیدی خود را برای حضور در لیگ دسته اول آماده می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)