پرسپولیس نیوز : دبیر سازمان لیگ در خصوص احتمال بخشش محرومیت حسین عبدی و حضورش در دربی، گفت: وقتی فردی به درستی اخراج می‌شود، یک جلسه محرومیت او اعمال خواهد شد.

علی کاظمی در خصوص زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فصل جاری جام حذفی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان این بازی‌ها را اعلام کند تا در برنامه‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تاریخ دربی به هفتم آذرماه نیفتاد و نسبت به زمان قبلی اعلام شده (30 آبان ماه) تنها دو روز تغییر زمان داشته است، فکر می‌کنم این رقابت‌ها طبق همان برنامه قبلی برگزار شود و تغییری در آن صورت نگیرد.

دبیرکل سازمان لیگ در خصوص احتمالا لغو محرومیت حسین عبدی در دربی پایتخت، تاکید کرد: وقتی فردی اخراج و یک جلسه محروم می‌شود، اتوماتیک‌وار از حضور در بازی بعدی محروم خواهد شد و کمیته انضباطی با بررسی تخلف او، این تصمیم را می‌گیرد که آیا این محرومیت یک جلسه باشد و آیا افزایش یابد.

وی ادامه داد: البته اگر بازیکنی به اشتباه کارت زرد دوم را بگیرد و یا داور، او را اخراج کند که این موضوع با اشتباه انجام شده باشد، احتمال دارد به این مسئله رسیدگی شده و محرومیتش لغو شود.

کاظمی همچنین گفت: وقتی یک مربی و یا بازیکن در جریان یک بازی به طور قانونی اخراج می‌شود، قطعا در بازی بعد حضور نخواهد یافت و یک جلسه محرومیت اتوماتیک‌وار اعمال می‌شود؛ پس محرومیت فرد به قوت خود باقی خواهد ماند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)