پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی اعلام کرد شکایتی بابت انتقال مسلمان به پرسپولیس از سوی باشگاه ذوب آهن به این کمیته نرسیده است.

در حالی که باشگاه ذوب آهن امروز در بیانیه ای تهدید کرده در صورت عدم پرداخت طلب 320 میلیون تومانی بابت انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس،‌می تواند از حضور این بازیکن در 2 بازی آینده جلوگیری کند اما به نظر می رسد از نظر قانونی این کار امکان پذیر نیست.

در همین رابطه با اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی تماس گرفته شد که وی گفت: من حضور ذهن ندارم و یادم نمی آید که شکایتی بابت حق انتقال مسلمان به پرسپولیس به دست ما رسیده باشد.

همچنین حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی در این باره اظهار داشت: من هم یادم نمی آید که شکایتی از سوی ذوب آهن بابت انتقال مسلمان به پرسپولیس انجام شده باشد. در ضمن اگر قرار به محرومیت باشد، باید حکم کمیته انضباطی صادر شده باشد، نه اینکه باشگاهی بتواند این کار را انجام دهد.

وی درباره عدم پرداخت حق رشد صادقیان از سوی پرسپولیس به ذوب آهن گفت: برای پرداخت حق رشد 120 میلیونی بابت انتقال صادقیان به پرسپولیس بیش از یک سال قبل حکمی صادر شده اما اینکه ذوب آهن نتوانسته آن را نهایی کند، به خودشان بستگی دارد. به هر حال احکام انضباطی ضمانت اجرایی دارد و اگر درخواستشان به دست ما برسد،‌ از حضور بازیکن مورد نظر جلوگیری خواهد شد، حتی صادقیان که در تیم ملی دیگری فعالیت می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)