مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از خوشحالی هواداران، بیشتر از هر چیز برای بازگشت بادامکی به روزهای خوب اش و آشتی هواداران با حسین خوشحالم.

لياقت اين برد را داشتيم. اين براي نخستين بار بود كه اين تركيب در كنار هم قرار مي‌گرفت و اميدوارم در بازي‌هاي آينده هماهنگي بيشتري به وجود آيد.

 

محسن خلیلی بعد از بازی با مس افزود: از اعتمادی که سرمربی تیم به من داشت خوشحالم و امیدوارم جواب این اعتماد را داده باشم. مس بسیار دونده و خوب بازی کرد، اما ما برای پیروزی در این بازی هم قسم شده بودیم و راهی جز شکست دادن این تیم نداشتیم.

 

خلیلی با اشاره به گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: این گل حاصل یک کار تیمی و ثمره زحمت تمامی بچه ها بود اما دوست دارم آن را به اسم بادامکی بنویسید. پاس فوق العاده او کار را برای گل زنی من بسیار آسان کرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر نمي‌كنيد براي هماهنگ شدن كمي دير باشد، گفت: كاري است كه شده و اتفاقي است كه افتاده. بايد تلاش كنيم تا از اين پس نتايج دلخواه كسب شود.

خليلي درباره‌ي نيمكت نشيني‌هايش در نيم فصل نخست هم گفت:

بايد به نظر كادرفني احترام گذاشت. دوست ندارم به عقب برگردم. در نيم فصل نخست مصدوميت‌هاي پياپي‌اي داشتم. عوامل زيادي دست به دست هم داد كه نتوانم در نيم فصل نخست بازي كنم. بايد به آينده نگاه كنم. خوشحالم كه بازگشت خوبي داشتم و توانستم جواب اعتماد كرانچار را بدهم.

وي افزود: مشكلاتي كه در نيم فصل اول وجود داشته در تركيب تيم از بين رفته است. در نيم فصل نخست فشار زيادي روي ما بود اما، با توجه به جلسات مكرري كه كادرفني با مديريت برگزار كرد، اين عيب‌ها برطرف شده است و اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)