مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم هایی که انتظارات زیادی از آنها می رفت، هماهنگی لازم را در سه هفته نخست رقابت های لیگ برتر نداشتند.

 

محصص در این باره گفت: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، تیم هایی که انتظارات زیادی از آنها می رفت، هماهنگی لازم را نداشتند. مثال بارز این نوع تیم ها، پرسپولیس است که فکر می کنم در چند هفته آینده بهتر خواهد شد.

 

اتفاق افتاده که تیم منچستر یونایتد هم در هفته های اول نتیجه نگرفته، اما به مرور بهتر شده است. پرسپولیس در حال طی کردن منحنی آمادگی است و در دو تا سه هفته آینده این تیم نتیجه می گیرد. 

 

وی ادامه داد: تیمی مثل استقلال که به کهکشانی معروف شده، در این سه هفته نتیجه خوبی گرفته است، اما کادر فنی و حتی بازیکنان از نحوه بازی این تیم راضی نیستند. در این میان یک سوال مهم پیش می آید؛ بازیکنانی که در بازی های بزرگ حضور دارند، چند درصد در لیگ ایران وجود دارند؟ بازی استقلال و سپاهان اولین بازی لیگ بود که با توجه به سابقه و نام تیم ها بازی بزرگی بود.در این بازی این دو تیم که چند سالی است نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند،آرش برهانی و جانواریو که هر دو بزرگ هستند برای این دو تیم گلزنی کردند.

 

محصص افزود: بازیکنان بزرگ در چنین بازی هایی به کمک تیم ها می آیند .فرهاد مجیدی و علی کریمی نیز از این جمله بازیکنان هستند که می توانند در مواقع حساس به داد تیم برسند. فوتبال ایران به این نوع بازیکنان نیاز دارد که متاسفانه در لیگ برتر انگشت شمارند.

 

محصص درباره اینکه در سه هفته گذشته 55 گل توسط 44 بازیکن به ثمر رسیده گفت: این اتفاق از یک جهت خوب است؛ چرا که حریفان غافلگیر می شوند و بازیکنان برای گلزنی تلاش می کنند، اما از یک جهت هم خوب نیست؛ چرا که هدف مشخصی برای گلزنی در تیم ها وجود ندارد و هر کسی که موقعیت داشته باشد به صورت تصادفی گل می زند.

 

رییس کمیته آموزش در پایان گفت:18 دروازبان در لیگ برتر حضور دارند که خوشبختانه اکثر آنها تجربه بین المللی دارند و در تیم های نوجوانان،جوانان،امید و بزرگسالان بازی کرده اند. مسلما حضور دروازبانان باتجربه بین المللی می تواند تاثیر گذار باشد.مهدی رحمتی،علیرضا حقیقی،ابراهیم میرزاپور،وحید طالب‌لو، سوشا مکانی و دیگر دروازه بانان با داشتن تجربیات بین المللی در فرآیند نتیجه گیری تیم ها مفید هستند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)