پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه با سه گزینه سرمربیگری در حال مذاکره است، گفت: تا فردا سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد.

محمدحسن انصاریفرد درباره جدایی کالدرون گفت: ماجراهای زیادی در این مدت رخ داد که در یک برنامه ویژه با مستندات و مدارک گزارش مفصلی خواهم داد.

وی افزود: خیلی اتفاقات را به جان خریدیم. هواداران ما نگران بودن ولی به خاطر حفظ منافع باشگاه سکوت کردیم چون مایل بودیم کالدرون بازگردد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جایگزین کالدرون یادآور شد: در مورد سرمربی جدید، با سه گزینه وارد مذاکره شدیم و در حال مذاکره هستیم. فعلا نمی توانم نام آنها را اعلام کنم تا قرارداد امضا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات زمستانی و مطرح شدن اسامی مختلف، یادآور شد: گزینه هایمان را به هر سه سرمربی معرفی کردیم که مورد تایید قرار گرفته است. با هرکدام که به توافق برسیم، قرارداد امضا می کنیم. هواداران نگران نباشند. ما داریم حرفه ای عمل می کنیم و بازیکنان را با نظر سرمربی می گیریم.

انصاریفرد ادامه داد: متاسفانه به خاطر عدم پاسخگویی کالدرون به ما تا روز جمعه و حتی روز گذشته، وقت نقل و انتقالات خیلی برای ما کم شد ولی در عین حال کارمان را انجام دادیم. ان شاءالله با بازیکن و سرمربی خوب و هواداران می رویم به سمت قهرمانی.

انصاریفرد در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است کالدرون از پرسپولیس شکایت کنید؟ گفت: بروید از خودش بپرسید.

مدیرعامل پرسپولیس درباره زمان مشخص شدن سرمربی این تیم گفت: ان شاءالله تا فردا سرمربی انتخاب می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)