پرسپولیس نیوز :مهاجم اسبق پرسپولیس گفت:هواداران با استقبال از مسابقه میلان می توانند خاطرات روزهای درخشان پرسپولیس در دهه های گذشته را یک بار دیگر تکرار کنند.

ناصر محمد خانی درباره تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس مقابل پیشکسوتان میلان عنوان کرد:این بازی یک حرکت قشنگ  و ماندگار برای پیشکسوتان بود که باید در آینده پیگیری شود.به نظر من اگر هیات وزیران هم می خواست این همه بازیکنان از نسل های مختلف پرسپولیس یک روز دور هم جمع کند نمی توانست اما پروین با یک تلفن آنها را در کنار هم قرار داد.

وی ادامه داد:ما روز پنجشنبه با یک تیم بزرگ بازی داریم.بازیکنانی در برابر ما می ایستند که وقتی ما بازی می کردیم آنها در سطح بالای جهان در میدان بودند.من شخصا بازی بسیاری از بازیکنانی که روز پنجشنبه به مصاف آنها می رویم را به جدیت دنبال می کردم و برخی از آنها الگوهای من در بازی بودند.

محمدخانی تاکید کرد:امیدوارم روز پنجشنبه با دست پر از زمین خارج شویم. هواداران با استقبال از مسابقه میلان می توانند خاطرات روزهای درخشان پرسپولیس در دهه های گذشته را یک بار دیگر تکرار کنند.فکر می کنم ورزشگاه آزادی در مسابقه پنجشنبه مملو از جمعیت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)