مرجع خبری پرسپولیس : نادر محمدخانی کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس به علی دایی سرمربی سرخپوشان تهرانی توصیه می‌کند که در فینال جام حذفی آرامش خودش را حفظ کند و تمرکزش را روی کارهای فنی تیم بگذارد تا موفق شود. گفتگو با نادر محمد خانی  را در ذیل می‌خوانید:

 

*در آستانه فینال جام حذفی شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

– سرنوشت پرسپولیس دست خودش است و اگر بخواهد صدمه ببیند، به خودش بستگی دارد. مشکلات درونی باشگاه به تیم ضربه می‌زند و به کسی از بیرون مجموعه به پرسپولیس ضربه نمی‌زند. اگر اتحاد خودشان را حفظ کنند مثل بازی با سپاهان می‌توانند به راحتی ببرند و قهرمان شوند در غیر این صورت همان اتفاقاتی که در لیگ برای تیم افتاد اینجا هم می‌افتد.

 

*بازی رفت فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی است، این بازی چقدر اهمیت دارد؟

پرسپولیس باید از میزبانی‌اش حداکثر استفاده را ببرد و کار را یکسره کند. باتوجه به اینکه ملوان بهترین مدافع خودش را به خاطر اخراج مقابل استقلال از دست داده است، پرسپولیس باید بهترین استفاده را از این شرایط ببرد و کار را در تهران تمام کند و زیاد به بازی برگشت دل نبندد.

 

 

* می‌گویند بازی برگشت در انزلی به نفع ملوان است، این فرضیه را قبول دارید؟

– صددرصد همینطور است. وقتی بازی برگشت در زمین آنها است تماشاگر دارند و بازیکنان آسیب‌دیده و محرومشان هم برمی‌گردند و این اتفاقات به نفع ملوان است. پرسپولیسی‌ها نباید ملوان را ساده بگیرند و از کنار آنها راحت رد شوند چون سابقه ملوان در جام حذفی نشان شخصیت این تیم است. مطمئن باشید ملوان مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

 

*هواداران پرسپولیس در بازی رفت چقدر می‌توانند تأثیرگذار باشند؟

– همه وجود باشگاه پرسپولیس تماشاگرانش هستند. وقتی تماشاگر به استادیوم نرود تیم رو به بحران خواهد رفت اما وقتی هوادار می‌آید مشکلات حل می‌شود چون مردم آینه روشن باشگاه هستند و در استادیوم به راحتی کارشناسی می‌کنند که چه کسی خوب کار می‌کند یا بد، امیدوارم مثل بازی با سپاهان شاهد حضور مردم باشیم و با این حمایت به تیم کمک کنند تا نتیجه بگیرد.

 

*برای پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی قائل هستید؟

– بازی که انجام نشده. شانس تیمها 50- 50 است و هر تیمی که از میزبانی و موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند قهرمان خواهد شد. من به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

 

*در این شرایط چه توصیه‌ای برای علی دایی دارید؟

– توصیه برادرانه‌ام این است که علی فقط آرامش خودش را حفظ کند و تمرکزش روی کار فنی تیم باشد تا موفق شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)