پرسپولیس نیوز : ستاره دهه شصت پرسپولیس بازی با تیم‌های بزرگ برای احترام گذاشتن به بازیکنان پیشین این تیم را کار با ارزشی می‌داند.
printنسخه قابل چاپ

ناصر محمدخانی در خصوص بازی 7 آذر پیشکسوتان پرسپولیس با میلان گفت: برگزاری بازی های بزرگ برای پیشکسوتان کار باارزشی است که باید ادامه داشته باشد. مسلما انجام بازی هایی مانند میلان باعث می شود پیشکسوتان دوباره فکر کنند در چشم هستند و جامعه و مردم هنوز بازی های آنها را فراموش نکرده اند و در خاطر مردم هستند.

مهاجم پیشین پرسپولیس افزود: تجلیل از بازیکنان بزرگ پرسپولیس واقعا حق آنهاست؛ بازیکنانی که برای این مردم افتخارات زیادی رقم زدند و سهم بسزایی در خوشحالی آنها داشتند.

محمدخانی تاکید کرد: بازی با حضور ستاره های بزرگ میلان و پرسپولیس با تماشاگران مشاق حال و هوای زیبایی به بازی و فضای حاکم بر آن خواهد داد و بدون شک یکی از بازی های به یادماندنی برای پرسپولیس و هواداران خواهد شد.

وی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل خاطرنشان کرد: با توجه به خصوصیت تهاجمی و انتظاراتی که از این تیم برای قهرمانی و پیروز شدن وجود دارد پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم وهافبک های طراح بیشتر دارد و به نظرم علی دایی مانند ابتدای فصل این مهم را با جذب بازیکنان جوان عملی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)